Gå til innhold

Tar hele opplevelsen ett hakk videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte youtube den der litt, og den virker veldig veldig kul!

Jeg tror det tar litt tid å bli vant til, men håper og tror at dette blir en stor suksess!

Hvor mange skytespill er denne kompitbel med? Noen smo vet?

Dette er garantert noe usa's millitær blir å ta i bruk også.

Lenke til kommentar

Jepp, med skikkelig rekyl og greier. Man kunne vist skru av den delen i og med at presisjonen i spill blir mye dårligere når man får inn slike elementer.

EDIT: Ifølge dette klippet kan man bruke den til hvilket som helst spill så lenge det er modder til det. Til nå er det modder til HF2 og HF:EP 1 :

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Tar jeg feil eller er den bare en sensor unna å ha rotasjon også?

Det hadde vært kult.

Vel.. konseptet er skikkelig bra, men er det så kult i lengden? Og fungerer den like bra som de skal ha det til..?

Jeg anbefaler virkelig alle og surfe rundt på siden dems, og se på de forskjellige demoene:

http://home.novint.com/products/watch_demo.php

"Other videos" - mye bra :D

Lenke til kommentar
Syntes den virket spennende jeg, men tar vel ikke lang tid før logitech lager noe av det samme. Derfor er det kanskje verdt å vente litt å se hva som kommer. Men likte konseptet, og force feedback, er jo genialt.

Logitech har allerede "3D-mus" under vingene i form av 3DConnexion sine produkter. Har selv en SpaceNavigator som jeg bruker når jeg tegner med Google Sketchup. Den krever litt tilvenning før man klarer å bruke den effektivt. Har ikke prøvd å få den til å fungere i noen spill men mistenker at jeg helst ville hatt noe som virka mer solid hvis jeg skulle brukt det til aktiv spilling.

Lenke til kommentar

Jeg ser det er mulig å få tak i forskjellige typer grep til den og.

Bl.a. Pistolgrep som så veldig digg ut til skytespill.

Men jeg blir nokk å vente med å kjøpe denne til jeg har fått sett noen seriøse tester og eventuellt prøvd den selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...