WheelMan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 En ukjent aktør lanserer banebrytende teknologi i form av kontrolleren Falcon. Les mer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Genialt. Den lignet litt på den ballspytteren på Portal Lenke til kommentar
web76 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja denne kan det virkelig være mening med... trenger en god 3d kontroller...mus er jo bare 2d. og force feedback er også genialt. Håper bare programmer og spill støtter opp rundt noe slikt nå da Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tar jeg feil eller er den bare en sensor unna å ha rotasjon også? Lenke til kommentar
trash89 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Syntes den virket spennende jeg, men tar vel ikke lang tid før logitech lager noe av det samme. Derfor er det kanskje verdt å vente litt å se hva som kommer. Men likte konseptet, og force feedback, er jo genialt. Lenke til kommentar
zmn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vel.. konseptet er skikkelig bra, men er det så kult i lengden? Og fungerer den like bra som de skal ha det til..? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er det ikke litt slitsomt for armen å sitte å spille med en slik? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg måtte youtube den der litt, og den virker veldig veldig kul! Jeg tror det tar litt tid å bli vant til, men håper og tror at dette blir en stor suksess! Hvor mange skytespill er denne kompitbel med? Noen smo vet? Dette er garantert noe usa's millitær blir å ta i bruk også. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg så ihvertfall at hun ene dama på en video fra siden deres spilte Half Life 2 med denne dingsen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jepp, med skikkelig rekyl og greier. Man kunne vist skru av den delen i og med at presisjonen i spill blir mye dårligere når man får inn slike elementer. EDIT: Ifølge dette klippet kan man bruke den til hvilket som helst spill så lenge det er modder til det. Til nå er det modder til HF2 og HF:EP 1 : Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Tar jeg feil eller er den bare en sensor unna å ha rotasjon også? Det hadde vært kult. Vel.. konseptet er skikkelig bra, men er det så kult i lengden? Og fungerer den like bra som de skal ha det til..? Jeg anbefaler virkelig alle og surfe rundt på siden dems, og se på de forskjellige demoene: http://home.novint.com/products/watch_demo.php "Other videos" - mye bra Lenke til kommentar
MiNk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Syntes den virket spennende jeg, men tar vel ikke lang tid før logitech lager noe av det samme. Derfor er det kanskje verdt å vente litt å se hva som kommer. Men likte konseptet, og force feedback, er jo genialt. Logitech har allerede "3D-mus" under vingene i form av 3DConnexion sine produkter. Har selv en SpaceNavigator som jeg bruker når jeg tegner med Google Sketchup. Den krever litt tilvenning før man klarer å bruke den effektivt. Har ikke prøvd å få den til å fungere i noen spill men mistenker at jeg helst ville hatt noe som virka mer solid hvis jeg skulle brukt det til aktiv spilling. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dette tror jeg har vært fantastisk til singelplayer-spill. Tror ikke dette har noen spesielt framtid hos hardcore gamere egentli. Til slutt vil man savne musa. Men til SP? Fantastisk! Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den så ut som ergonomisk selvmord. Må jo holde store deler av arm/håndledd oppe virket det som. Lukter senebetennelse lang vei.... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den så ut som ergonomisk selvmord. Må jo holde store deler av arm/håndledd oppe virket det som. Lukter senebetennelse lang vei.... Ja kanskje noen lærer seg å modere spillingen litt da? Lenke til kommentar
MiNk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tror du virkelig det? Har du sett Southpark-episoden hvor guttene sitter i kjelleren hos Cartman og spiller WoW? Ben-Gay! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ble litt spent på dette. Gir lett 1500kr hvis det er så bra som de sier! Men blir nok bare brukt til SP ja. Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg ser det er mulig å få tak i forskjellige typer grep til den og. Bl.a. Pistolgrep som så veldig digg ut til skytespill. Men jeg blir nokk å vente med å kjøpe denne til jeg har fått sett noen seriøse tester og eventuellt prøvd den selv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jepp, vente å se det litt mere ann. Den virker god, men det spørs om det blir en så stor suksess at det blir laget modder til flere spill. Det kan jo komme flere versjoner av den også. Og det pistolgrepet så überfet ut! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg tenkte også "Smerter i armen" ved første blikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå