Kharan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Installerte Spore plettfritt på første forsøk, og det var på en Windows XP-installasjon som er 2 år gammel med mye rusk og rask. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hvordan i helvete kan Gamereactor gi graffikken 9!? Er det en ting spillet ikke har så er det bra graffikk.. en annen ting: Er det sånn at SecuROM ikke brukes når jeg har crack? Har kjøpt spillet med vurderer å cracke det hvis det hjelper mot SecuROM Endret 4. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvorfor stappe inn noe så latterlig som SecRom?Av rent prinsipp gidder jeg ikke å anskaffe slike spill, forsto de ikke hva vi kunder syntes om SecRom etter MassEffect hysteriet? Elendig om du spør meg, burde vært ulovlig å snike inn sånne spionprogrammer på maskinen til folk Hvilket hysteri? Jeg eier Mass Effect til PC og har ikke merket problemer med maskinen. Det eneste jeg merket var at jeg kunne kjøre spillet uten cd i og det blei jeg veldig positivt imponert over. Kan noen snart forklare hva SecureRom gjør og hvorfor det er så mye klager på det? Vi er på side 3 alt og ingen har forklart utover "spionprogram" og "ga meg blåskjerm". Det eneste de forklaringene gjør er å skremme meg. Jeg vil vite mer. Det hadde vært fint om anmelder kunne lagt til et avsnitt rundt det for oss som ikke følger nøye med på anti-pirat utviklinga. Det VAR hysteri rundt MassEffect jo! Og det gjorde at de DROPPET SecRom7 til det spillet Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det VAR hysteri rundt MassEffect jo! Og det gjorde at de DROPPET SecRom7 til det spillet Jeg lurte på hvilket hysteri det var >.< Det vil si hva hysteriet gikk ut på. Som igjen kommer tilbake til, hva er problemet Securerom lager? Men sier du at det ikke er SecureRom i Mass Effect'en min likevel? Eller at de gikk ned et versjons nummer? Jeg har forresten flere nye spill fra EA om det spiller noen rolle. Sims 2, Bioshock og Warhammer Online. Burde jeg gjøre noe for å lete etter SecureRom eller skal jeg ikke bry meg siden jeg ikke har merket noe feil? Slipper jeg unna SecureRom om jeg kjøper Spore online fra EA istedetfor i butikken? Hadde tenkt meg ned på senteret etter jobb om en halvtime for å kjøpe spillet, så en kjapp forklaring hadde vært veldig kjekt. Endret 4. september 2008 av Aran Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvordan i helvete kan Gamereactor gi graffikken 9!? Er det en ting spillet ikke har så er det bra graffikk..Mengde poygoner og effekter betyr ikke nødvendigvis god grafikk. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er det noen feil med EA sine servere, eller er det bare jeg som ikke for kontakt=? Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skikkelig irriterende. Her lastet jeg ned spore via Ea downloader igår. Etter hva jeg hadde lest så skulle jeg kunne hente ned den resterende prosenten idag. Når jeg kommer hjem fra jobb viser downloadersyrehuet at spillet blir sluppet om 3928 dager og at jeg har lastet ned -248%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Etter all hypen er spillet blitt en skuffelse (2 timers prøvetur hos en kamerat). Jeg venter på Fallout 3 istedenfor å kjøpe dette. Trist, for det er basert på en genial idé. Både EA og SecuROM er vel dessuten i seg selv grunn nok til å droppe Spore. Endret 4. september 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Håper på at dette bare er starten på et meget bra konsept. Se hva som har skjedd med the sims. Det er jo ørten ekspansjoner og tillegspakker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Håper på at dette bare er starten på et meget bra konsept. Se hva som har skjedd med the sims. Det er jo ørten ekspansjoner og tillegspakker. Ja, du snakker om å mjælke kundene for $. Fin politikk, gi ut et skrapa spill for så å selge stæsj i bøtter å spann. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ble plutselig veldig bekymret her. Nå sier den at det blir sluppet om 3 dager og tre timer. Hva pokker? Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ja, jeg hadde klart det mye bedre enn Gud. Tror ikke det skal så veldig mye til, sett verden i dag. Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hvordan i helvete kan Gamereactor gi graffikken 9!? Er det en ting spillet ikke har så er det bra graffikk..Mengde poygoner og effekter betyr ikke nødvendigvis god grafikk. Helt riktig, poeng tillegges om det kunsneriske er bra. Hilsen skribent i GR Endret 21. januar 2013 av NorwayBM Lenke til kommentar
Caliburn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hadde jeg store forventninger til Spore? Ja Ble jeg skuffet? Ja Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prøvde å registrere det på EA og får dette svaret: "Det intraff feil under tilkobling til Spore-serveren. Det kan hende datamaskinen din er offline eller at det er problemer med internettkoblingen. Sjekk tilkoblingen eller gå inn på Spore.com for å få mer hjelp eller informasjon om serverstatus." Så gjekk eg på Spore.com: "Server schedualed maintance" Men ser forresten ut til å vera oppe igjen no. Får ta ein test igjen ;-) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Laster det ned nå, men maskinen har hengt seg to ganger under nedlastingen. Nor som fører til CRC-error under installasjonen.Bah... Nå må jeg laste det ned enda en gang. Jaja, alle gode ting er tre... Jaja, alle gode ting er visst ikke tre likevel. Fortsatt CRC-Error på nesten alle filene. Nå er det fjerde gangen jeg laster det ned. Fatter ikke at det går an. Jeg får jo ikke spilt noe i kveld.... Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Laster det ned nå, men maskinen har hengt seg to ganger under nedlastingen. Nor som fører til CRC-error under installasjonen.Bah... Nå må jeg laste det ned enda en gang. Jaja, alle gode ting er tre... Jaja, alle gode ting er visst ikke tre likevel. Fortsatt CRC-Error på nesten alle filene. Nå er det fjerde gangen jeg laster det ned. Fatter ikke at det går an. Jeg får jo ikke spilt noe i kveld.... Noen som har installert via Download Manager på vista? Får bare 'Unpack Failed' på ca 12 % ... Download og Decrypt går bra.. men ikke utpakking... reboot - Check Windows update - Check Delete temp / redownload - Check Time settings OK - Check noen flere ting jeg burde prøve på før jeg sender hatmail til EA.... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjøp heller butikkversjonen, du. Med så mye belastning som det har vært på servere under lansering det siste året er det lureste å kjøpe esken med spillet, er som regel noe problemer med overbelastning og autentisering, jfr. Bioshock osv. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjørte opp til spaceworld, handlet galactic edition. Sendte mail til Eagames om refundering av onlinekjøp. Kjøp heller butikkversjonen, du. Med så mye belastning som det har vært på servere under lansering det siste året er det lureste å kjøpe esken med spillet, er som regel noe problemer med overbelastning og autentisering, jfr. Bioshock osv. Og det med at man kan bare laste ned spillet i 30 dager uten å betale mer. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ok anmeldelse, kjedelig spill. Ensforming, repetatativt, enkelt og linært. Ble noe bedre på vanskeligst vanskelighetsgrad men det er fremdeles ikke et spill jeg kommer til å bruke noe spesielt mer tid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg