Aasgaard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Misfornøyd med både Gud og Darwins teori? Tror du klarer jobben bedre? Les mer Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ååå, fy søren som jeg gleder meg til etter jobben idag. Da skal visstnok spillet ligge i postkassen =D gleder meg som bare det! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Må si jeg er litt skuffet over 7ern med tanke på hvor lenge dette har vært i utvikling og hvor mye jeg har gledet meg til det, men spillet er vell muligens ikke verdt mer(?) Uannsett kommer jeg til å kose meg masse Endret 3. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 God anmeldelse, kjapp var du også! Når jeg først oppdaget Spore så skulle jeg ønske at hver del varte en del lengre, men skal prøve det i morgen så får finne ut av det da. Gleder meg til å terraforme planeter . Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sweet, ser bra ut, og kjempebra anmeldelse Men står over et etisk/økonomisk dilemma her, har jeg råd til bruke penger på slikt nå når jeg kan laste ned? Har både russetid og Manchester tur stående foran meg :/ Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Merk: Det er verdt å merke seg at Spore kommer med en kontroversiell versjon av Securom, og mange kunder har rapportert om at denne kopibeskyttelsen har ført til store problemer med deres maskiner. Bra du fikk med dette, men hadde vært på sin plass å fått med at det er 3 aktiveringer mot web også, da både ved reinstall og bytte av enkelte hardware deler i pcen. Spillet ser personlig ut som noe jeg kunne tenkt meg å spille igjennom en gang, men da de to punktene over ikke er noe jeg vil støtte, så legger ikke jeg igjen pengene mine hos EA denne gangen. Vi får se hvordan det blir når WAR kommer ut. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk mitt i posten i forgårs. Gikk skuffende raskt å komme gjennom det. Er man en smule effektiv og ikke bryr seg for mye om utsendet på skapningen raser du gjennom de 4 første stadiene på 4-5 timer de første gangene. Det er forresten en "achivement" i spillet å klare første fase på 8 min. Jeg har nå en religiøs, en militær og en økonomisk skapning (grønn, rød og blå). Har ikke testet å være forskjellige ting i de forskjellige fasene. Feks kjøtteter, så diplomatisk osv. Jeg tror det er skapningsverktøyene og mulighetene til å lage ditt eget som vil få noen til å fortsette med dette. Gjerne noen av de samme menneskene som spiller the sims enda. (forsåvidt også et spill som er raskt om man spiller effektivt for å oppnå max verdier i det meste og ikke bryr seg videre om utseendet) Morro ide, men ikke så vansklig og dypt som jeg skulle likt å hatt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk mitt i posten i forgårs. Kan jeg sporre vilken nettbutikk du bestilte fra, siden du fikk det sa tidlig. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg fikk mitt i posten i forgårs. Kan jeg sporre vilken nettbutikk du bestilte fra, siden du fikk det sa tidlig. platekompaniet, men sjekk klokken på innlegget mitt EDIT: de sendte det den 1.sep, og jeg fikk det dagen etter. Endret 3. september 2008 av noob11 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fin anmeldelse. Haddet håpet på en mer fordelaktig en dog, på bakgrunn av at jeg mer eller mindre har erklært offentlig at jeg neppe kjøper Spore (SecuROM + 3 aktiveringer = ufyselig kundebehandling) med mindre anmeldelsene gløder. :/ Bare å lage skapninger har spist opp mange timer, men jeg ser ikke hvordan det å lage ting og tang kan være underholdende i lengden - og hvis resten av spillet nærmest er middelmådig... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fikk spillet i posten fra Absoluttspill idag. En ting som irriterte meg grenseløst var at man ikke kunne forandre språk noen steder, så vidt jeg kunne se. Orker ikke spille med dårlige norske oversettelser. Latterlig... Fikset det med å gå inn i spillmappa, \Spore\Data\Locale, og erstatte text.package og ui.package i no-no mappa med de fra en-us mappa. Men ellers er morsomt spill så langt! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bra anmeldelse. Jeg er enig i stort sett alt. Spore er et bra spill med flere underholdende småspill. Bare synd at ingen av disse er veldig bra. 7 / 10 er dessverre riktig karakter for Spore. Håpet det skulle være bedre. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hmm, jeg har ventet helt til ikveld med å bestille Spore (mest p.g.a. skepsisen til SecuROM), men tenkte pytt pytt og bestilte det for ca. en time siden. Etter å ha lest denne anmeldelsen har jeg fått det jeg kaller "Black & White" følelsen, som går ut på at jeg vil sikkert like spillet i ca. tre dager, gjerne bli lei det etter første gjennomkjøring, for så å gjemme det bort (godt inni spillhylla mi, langt unna dagens lys) i flere år fremover... Klart, jeg håper at det ikke blir sånn. Endret 3. september 2008 av CosmoK Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hey! Jeg har mine minner med E.V.O på emulator på skolepc'en! Husker jeg satt i 8 timer etter skoletid med en kompis+ et veddemål om hvem som kunne gå gjennom spillet først ^^ Forbanna yeti.. Dette må kjøpes! Lenke til kommentar
Doroshuk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Folk er fornøyd med 7/10? Tydelig at PC spillere har lite å velge mellom i disse dager. Lenke til kommentar
alveq Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Folk er fornøyd med 7/10? Tydelig at PC spillere har lite å velge mellom i disse dager. 7/10 er fremdeles en god karakter. Sjekk karaktersystemet til gamer.no. Hvis du bare spiller 9/10 og 10/10 spill går du glipp av mye god kultur. Endret 3. september 2008 av alveq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gleder meg sykt til å spille det! http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/spore?q=Spore Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Utrolig skuffet. Jeg trodde hvert nivå skulle vare noen timer. Isteden tok en runde gjennom spillet som Millitante Kjøttetere meg omtrent 3 timer til UFO-fasen, som er utrolig døll. Lenke til kommentar
Doroshuk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Folk er fornøyd med 7/10? Tydelig at PC spillere har lite å velge mellom i disse dager. 7/10 er fremdeles en god karakter. Sjekk karaktersystemet til gamer.no. Hvis du bare spiller 9/10 og 10/10 spill går du glipp av mye god kultur. Og hvis jeg skal spille alle spill som scorer rundt 7 får jeg ikke tid til mye annet. Og vil kjede meg ganske kraftig også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Folk er fornøyd med 7/10? Tydelig at PC spillere har lite å velge mellom i disse dager. 7/10 er fremdeles en god karakter. Sjekk karaktersystemet til gamer.no. Hvis du bare spiller 9/10 og 10/10 spill går du glipp av mye god kultur. Og hvis jeg skal spille alle spill som scorer rundt 7 får jeg ikke tid til mye annet. Og vil kjede meg ganske kraftig også. Så du gir ikke spill med en godt konsept en sjanse engang hvis ikke karakteren er blandt de 3 høyeste? du vet, det går an å gjøre seg opp en egen mening og ikke styre etter andres. ikke noe personlig altså, men jeg er så lei av at folk ikke gidder å gjøre seg opp egen mening, men bare leser anmeldelser slavisk. som en kommenterte over, du går glipp av mye god kultur! dette gjelder film på lik linje som spill. folk som ikke gidder å gå og se en film hvis den ikke er top 20 på imdb (satt på spissen) kan gå glipp av mye stort! men nok OT, JEG skal hvertfall gi spore en sjanse, selv om omtalene så langt ikke har vært like strålende som jeg hadde håpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg