Glenn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei. Nå har vaskemaskinen streika helt. Kom hjem fra jobb i kveld, og skulle ta ut tøyet, som var klissvått.. Skjønte ikke hvorfor maskinen ikke hadde sentrifugert. Tok så og testa det ut ved å kjøre kun sentrifugering, og da lager maskinen en rrr-lyd. Maskinen er under ett år gammel, så er vel garanti på dette? Maskinen er en tysk Bauknecht (eller hvordan det skrives). Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sjekk lo-filteret... eller så kan det være at pumpa har gått filleføyka.... :s Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sjekk filteret og slangen (at den ikke er tett). Når du har gjort det er det bare å ta kontakt med selger, du har reklamasjonsrett i fem år på maskinen. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det høres ut som det er programvelgerbryteren som har gått. Siden maskinen fortsatt er under garanti burde jo saken være grei. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Maskinen dirrer høyt (høres ut som motoren) uansett hvilket program jeg velger, så er vel kanskje motoren som er gåen? Reima kunne også hoppet av, fikk jeg et tips om. Skal komme en å se på det. Må jeg betale for at han skal se på det, om det er en garatisak? Jeg tok kontakt der hvor jeg kjøpte maskinen, på Expert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå