Straydog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Så og si hver gang PCen har stått og gått en stund, dukker det plutselig opp en feilmelding om at det har oppstått et uventet problem med programmet "IP HELPER", og at det må lukkes. Etter å ha klikket OK på feilmeldingen fortsetter PCen og gå som normalt, og jeg merker ikke noe til at feilen oppstod. Hva skyldes dette, og hva slags funksjon har IP HELPER? Noen som opplever tilsvarende? Eneste programmet jeg ofte har oppe å kjøre er Utorrent.... mulig det er noe der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 IP Helper er til for å la IP v4 og IP v6 fungere i lag i Vista. Du kan deaktivere tjenesten og se om det hjelper på problemet. Skriv services.msc i kjør-feltet og finne fram IPhelper i listen over tjenester. Stopp tjenesten og sett den til manuelt i oppstarten. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ok, så dersom jeg nå har den satt på manuelt så må jeg gå inn selv å starte tjenesten? Når må jeg isåfall huske på å gjøre det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så lenge du ikke skal bruke et nettverk med IP versjon 6 trenger du ikke gjøre noe. Det er ikke noe som kommer med det første, kanskje minst 2 år før det vil begynne skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå