rakeme Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Er ute etter et program som gjør at man kan snakke uavhengig av cs ol. Har tenkt litt på Roger Wilco, men liker ikke gamespy... Også Team Speak virker lovende, men har lyst på noen flere alternativer og erfaringer. Hadde vært fint om man kunne ha mulighet for å hoste selv, slik at man ikke må gjennom en dedikert server. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.ventrilo.com Yter en del på linja så om du har isdn anbefales det ikkje! ellers er kvaliteten nesten som telefon og du kan nesten gjøre ka du vil. fleire og fleire som har begynt og bruke dette programmet. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Hehe, har nettop isdn ja. Testen Roger Wilco likevel. Godt fornøyd, selv om jeg hater gamespy!!! Tar liten båndbredde og lyden er ok. Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva er det ventrilo programmet til egentlig? går det an å ha det liggende å kjøre på maskinen mens du gjør diverse andre ting (som for eks. spiller ett eller annet)? Hvis jeg skal installere det så må jeg sikkert installere det på begge maskinene, men skal jeg da installere den serveren på ene maskinen og "Win32 Client" på den andre? Lurer også på om det går an til å bruke dette i et vanlig nettverk, uten å være koblet opp til internet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå