Chaos8749 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei, jeg har funnet noe kult som jeg vil ha på sykkelen min^^ det heter Rimstripes eller FelgstriperxD men saken er den at jeg kunn har funnet det på en amerikansk side og lurer på om noen av dere på diskusjon.no hvet om en norsk internett side som seller rimstripes/felgstriper, eller en butikk om dere hvet om det. TAKK FOR ALLE SVAR^^ her er ett bilde hvor dere ser hva det er for dere som ikke hvet det^^ Endret 3. september 2008 av CanZeR Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 "rimtape" er det riktige ordet. pm-salg.com og mc-deler.com har ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Driver å ser på en sånn sykkel med sånne, men passet dårlig siden det allerede var fargete felger, så lurte på om det var lett å ta av? Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 hehe takk, men tror du at du kan legge ut linken som går rett til rimtapen^^ plis fant ingenting jegxD hehe Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 haha fant d^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hehe takk, men tror du at du kan legge ut linken som går rett til rimtapen^^ plis fant ingenting jegxD hehe Hjem » Produktkatalog » Hovedkatalog » Styling » Rimtape. Ganske logisk plassering. http://www.pm-salg.com/index.php?cPath=3_7...a025a34d5b2f984 numpher, det vet jeg desverre ingenting om.. men antar at det ikke skal være store problemer med å få av.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Finn enden og begynn å varme der med hårføner/varmepistol for så å dra det av Limet fjernes med citrusrens eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå