Venerable Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Grunnet mitt hovedkort har denne PC-en en tendens til å fryse random. Denne typen frys merker jeg fort pga. at lyden henger seg opp på en spesiell måte og bilde bare fryser. Det jeg snakker om her er noe annet. Fordi spillets bakgrunnslyder fortsetter, og i stedet for å fryse bildet går skjermen heller går i hvilemodus plutselig. Noen som kan tenke seg hva dette er? Har helt oppdaterte GPU drivere. Endret 3. september 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har du skrudd på at pc-en skal gå i hvilemodus etter kanskje 10 minutter? Har du sjekket at tempraturen på GPU ikke er for høy? Kan være cpu tempraturen din. Test om pc-en sin cpu tempratur er riktig og stabil. Last ned OCCT og la det kjøre i 1 time. OCCT Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hadde også eit problem med at Pc'en fryste til når eg kjørte spill. Nokon ganger med ein gong load dukker opp, og nokon ganger etter 20-30 minutt Sendte pc'en derfor inn til Komplett i håp om at dei skulle fikse det. Har ikkje fått Pc'en tilbake enda, men reknar med at dei finner/løyser problemet siden det er så åpenbart Når du seier at du har eit problem med lyden, så kan du enten prøve å skru av lyd eller demontere lydkortet for å sjekke om problemet fortsatt ligger der når du spiller eit spel. Demontering av lydkortet anbefales ikkje visst du fortsatt har garanti. Mvh Rgr00n Endret 10. september 2008 av Rgr00n Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Grunnet mitt hovedkort har denne PC-en en tendens til å fryse random. Denne typen frys merker jeg fort pga. at lyden henger seg opp på en spesiell måte og bilde bare fryser. Det jeg snakker om her er noe annet. Fordi spillets bakgrunnslyder fortsetter, og i stedet for å fryse bildet går skjermen heller går i hvilemodus plutselig. Noen som kan tenke seg hva dette er? Har helt oppdaterte GPU drivere. dersom du har SLI oppsett og spillet ikke støtter SLI eller at det ene kortet er defekt/sliten så vil du også oppleve at bildeNe vil fryse og fps vil gradvis reguleres ned til det er usillbart. ellers så kan det være at en temperatur i pc'n er for høy selvsagt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Kjører ikke SLI nei. Men skal sjekke tempen på de andre også når jeg spiller. Høres tvilsomt ut, men kan ikke skade. Takk for svarene forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå