-Léon- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Prisklasse er max 5 000,- (tror det skal holde) Skal brukes til spilling og burde takle å gjøre mye på en gang, siden jeg kjører to skjermer og diller med ting og tang på vær av skjermene. (Om det skulle ha noe betydning.) Kabinette bør være stillegående men også ha god kjøling så jeg trenger gode vifter også. Utseende er ikke viktig bare det gjør jobben. Trenger kanskje en stømforsyning også + RAM. Har fra før av Intel Dual Core 2.4ghz (6600) GF 8800 GTX 4 GB DDR Ram Husker ikke hva hovedkort jeg har men har vel ikke noe betyning, tror bare det er av merke MSI.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ser ikke heeelt behovet for nye pc'deler, de er ganske kurante de du har egentlig... Kan jo prøve deg med litt overklokking, det er ganske "gøy" når man får det til.. Den prosessoren skulle klare å komme seg over 3ghz, og da er det ikke mye å hente på å kjøpe ny... Kabinett kan du alltids kjøpe deg da. Lian Li A19B er et bra kabinett. Det ser bra ut, er relativt stille, og holder gode temperaturer uten at det går på bekostning av utseendet (som Antec 900, det ser grusomt ut) Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tror det bare bli waste med penger ved å kjøpe nye deler.. Nytt kabinett/hovedkort kanskje? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Er mest pga jeg ikke greier å finne ut hva som sluker prosessorkraften min, har skjedd nå i det siste. Vet ikke noe spes om overklokking, men kan vel lese meg til det antar eg. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tror det er best Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er mest pga jeg ikke greier å finne ut hva som sluker prosessorkraften min, har skjedd nå i det siste.Vet ikke noe spes om overklokking, men kan vel lese meg til det antar eg. hehe, må da være mer økonomisk fornuftig å rydde opp i Windows enn å kjøpe nye pc-deler hvis den plutselig begynner å bli treg.. Høres ut som det er behov for en skikkelig vårrengjøring.. Ta backup av filmer, dokumenter og savegames, finn frem Windows-cd'n og restart pc'n. Så formaterer du disken og legger inn alt på nytt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Er mest pga jeg ikke greier å finne ut hva som sluker prosessorkraften min, har skjedd nå i det siste.Vet ikke noe spes om overklokking, men kan vel lese meg til det antar eg. hehe, må da være mer økonomisk fornuftig å rydde opp i Windows enn å kjøpe nye pc-deler hvis den plutselig begynner å bli treg.. Høres ut som det er behov for en skikkelig vårrengjøring.. Ta backup av filmer, dokumenter og savegames, finn frem Windows-cd'n og restart pc'n. Så formaterer du disken og legger inn alt på nytt Får vel gjøre det, og hvis det ikke skulle funke så får jeg prøve meg på overklokking. Bra jeg har litt fri framover ^^ Men hva er egentlig forskjellen mellom Quad og Dual core (utennom at det er flere corer) i hendhold til ytelse. Ville jeg ha merket store forskjellen hvis jeg byta til quad core? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå