sinnaelgen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 jeg har krysset (* ) av følgende i egenskaper for lokalt tilkobling : * client service for nettvare * client for microsoft netverk * virtual machine network services * service advertising protocol - deling av filer og skriver i microsoft nerverk * microsoft tcp/ip versjon 6 * driver for network monitor * nWlink nettbios * nwlink ipx/nettbios-kompatibel transportprotokol * internet protokol ( tci/ip) det jeg luer på om jeg trenger alle eller om noe er feil her . det eneste jeg vet at jeg trenger er det siste valget internett funger jo , men video-avspillingene hos NRK har jeg lit problemer med . det samme gjelder for lydopptaken .det går alt for lang tid fra jeg velger et av opptakene fra verdt å vite til det begynner å spille linjen er tilkoblet med en nettverkskabel gjennom en hjemmesentral og videre via fiber kabel. pcen er den eneste som er i huset jeg bruker firefox og windwos xp pro Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du behøver bare TCP/IP for å komme deg på nett. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 sånn i første omgang virket det som om maskinen min gikk inn i sirups modus da jeg krysset vekk de andre valgene. men jeg må nok undersøke det litt nærmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå