decophly Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Min NE Hunter, grønt hår, svarer; /lol /spell Feign Death /Hearthstone Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 hehe thx kk thx ppl sjønte dere ikke gamet? if u play the game, u must handle the game! er det ikke sånn de sier? men uansett.... det du må gjøre er å velge en char (f. eks tauren) og svare på åssen du vil på det han over sa. F.eks lycantropet sier som human: the evil troll and orc are attacking goldshire! guards! get em! så sier bear f. eks som orc: slaughet them all! leave no gnomes behind! så kommer f. eks jeg som tauren: guards are coming! taurens come here!! use warstomp and crush them! sjønner poenget? denne spillet er legendarisk asså bare du kommer inn i gamet, som sagt, er du en quiter eller er du+ en vinner? wil u take tha challenge to counter me in roleplayer tekst game? snakkast;) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Quotes incoming. dere spammer ned tråden min.. svar saklig. admin du kan bare begynne å slette mange (nesten alle) spamme innlegne her.. good lukc admin Jeg er solgt. Endret 4. september 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Posting in [Legendary] thread. Belf female pala; Bubble, heartstone to safety. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Qheqck teh crag, man. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har en følelse av dette er et desperat forsøk på å herme etter "Alamo" og lignende WoW-spillere. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Min lvl 19 male troll hiver seg ihvertfall med på runden "Ello man. I like Duffo game. Spirits play all night man." Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Min lvl 19 male troll hiver seg ihvertfall med på runden "Ello man. I like Duffo game. Spirits play all night man." Da svarer jeg med min lvl 23 night alf chick: ishnu ala, piece be with you, troll. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 TROOOOGDOOOOOR!!!!!! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gnome, pink hair; Kek. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Min lvl 19 male troll hiver seg ihvertfall med på runden "Ello man. I like Duffo game. Spirits play all night man." Da svarer jeg med min lvl 23 night alf chick: ishnu ala, piece be with you, troll. "No man! No peace between Troll and Night elf! Night elf look good. Troll eat Night Elf for breakfast!" Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 nigth alf chick: ok troll, if war is wat u want , war is wat u get!! ancients! attack! for darnassus!! OT: Skjønner dere? føler dere spenningen? det kan bli ganske heftig dette hvis bare alle spiller med. jeg så de hadde denne leken en annen plass, falt pladask for det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har alt falt pladask for deg, Duffo. Lenke til kommentar
picori Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 WAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHH!! Opps, jeg mener "For Doomhammer!" Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg velger en blood elf warlock: "1g plz" "dk?" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg er male blood elf paladin. "inv pls" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 JEg velger en retard male Draenei warrior. "Hai i president is be? U R MINIONS OF MAIN!" Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Night Elf Rogue, level 19: "/2 Wtb Shadowfang Sword. 50 G" Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg svarer på med min lvl 18 Human Male Mage WTS Linen Cloth x80 10G u buy u buy extra cheap CHEAPER THEN AH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg