weasel Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei Kan noen hjelpe med med hvordan jeg får tak i stille bilder fra en DVD film? På forhånd takk! Lenke til kommentar
weasel Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Har prøvd noen programmer jeg fant på nettet, men de fikk med alt - bortsett fra dvd-bildet... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Samme her.. Får det samme også hvis man bare tar Print Screen og paster i Paint f.eks.. Men er vel en grunn til det.. Film folka vil vel ikek at vi skal kunne ta bilder uten dems tillatelse.. Men det er nok et program elns som fikser det. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 du tar fram fotoapparatet og tar bildet av skjermen, vel! Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 tror det er en knapp i powerdvd som tar capture. er ikke helt sikker. prøv Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Trodde de fleste DVD-avspillingsprogrammer hadde innebygd mulighet for dette, jeg vet at PowerDVD har det vertfall Lenke til kommentar
bentose Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Som andre har skrive, så finnast det som regel ein knapp i avspelingsprogrammet. Men ein del filmar kan vere sperra for dette. Då må filmen rippast til harddisk før du kan ta ut stillbilder. Bent Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sperret for stillbilder? Tøv. For å ta stillbilder i Win uten å gå via avspillerprogramvare, må man skru av Hardware Acceleration i Troubleshooting-tabben for Properties for Display. Dette kan imidlertid gi en del uante følger, avhengig av driver, kort og OS. HyperDX og lignende skal kunne fikse biffen, men det er nok lettest å bruke Capture-funksjonen i avspillerprogrammet, eller evt å få noen med de nødvendige evner til å fikse bildene for seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er iallefall en innebygd bilde-capture funksjon i Powerdvd. Bare å trykke C nårsomhelst mens filmen spilles, så lagres bilde i .bmp/jpg der du bestemmer i options. Mediaplayer har ingen slik funksjon. Skaff powerdvd Har captura avataren min slik jeg. (Fra My Dying Bride's for darkest eyes) Lenke til kommentar
bentose Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Sperret for stillbilder? Tøv. Eg får sjå gjennom filmsamlinga mi på nytt å sjå kor mange filmar dette gjeld, og kva for versjon av PowerDVD og WinDVD dette gjeld. Eg tvilar ikkje på at det finnast andre program som ikkje bryr seg om denne sperra. Og det kan også hende det gjeld ytterst få filmar. Er det 1 film i mi samling så vert det ein ganske høg prosentandel. Bent Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg bruker PowerDVD 4.0. C for image capture Lenke til kommentar
weasel Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 PowerDVD 4.0 virket som bare det 8) Takk for all hjelp, nå skal jeg sitte og capture bilder fra dvd filmene mine Weasel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå