Gå til innhold

Ny serie: 90210


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så heter serien kun 90210. Tittelen på tråden er dermed svært misvisende.

 

Vet ikke helt hva jeg skal mener om serien. Vanligvis pleier jeg å vente med å se slike serier til det har gått endel episoder, så jeg er i litt ukjent teritorie.

 

Flere ting jeg ikke likte med serien. Likte ikke Shannon Dorethys og AnnaLynne McCord. Shannon gjorde en dårlig rolle, og AnnaLynne greide jeg ikke å riste fra Nip/Tuck.

 

Alt i alt imponerte den ikke noe særlig, og jeg vet ikke hvor mye nostalgifaktoren greier å holde på meg fremover.

Lenke til kommentar

90210 looks at life through the eyes of Annie Wilson (Shenae Grimes) and her brother Dixon Wilson (Tristan Wilds), whose first day at West Beverly Hills High School leaves no doubt they're not in Kansas anymore. The Wilson family, including dad Harry Wilson (Rob Estes) and mom Debbie (Lori Loughlin), has relocated to Beverly Hills to keep an eye on Harry's mother Tabitha (Jessica Walter), a feisty-but-faded former television star and a charter member of the Betty Ford Clinic. For Annie and Dixon, the awkwardness of being the new kids is made worse by the fact that their dad has taken a job as the high school principal. The school is one big culture shock for Annie, a sweet and friendly girl with a passion for the theater, and Dixon, a star athlete and scholar who was adopted by the Wilson family after they took him in as a foster child. Annie and Dixon have a close sibling relationship, which they'll need to help them cope with all the new cliques and classmates, including Naomi Clark (AnnaLynne McCord), a hot, spoiled, rich girl; Ethan (Dustin Milligan), a popular jock whose abilities rival Dixon's; Navid (Michael Steger), an aspiring reporter who heads up the school's daily newscast; and Erin "Silver" Silver (Jessica Stroup), a rebel who produces and stars in a YouTube-type video series. Even the faculty seems hip and sophisticated at WBHHS, such as smart and funny teacher Ryan Matthews (Ryan Eggold), beautiful guidance counselor Kelly Taylor (Jennie Garth), and successful theater actress turned high school musical director Brenda Walsh (Shannen Doherty). The Wilson family has just begun to realize how much their lives are about to change.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
90210 looks at life through the eyes of Annie Wilson (Shenae Grimes) and her brother Dixon Wilson (Tristan Wilds), whose first day at West Beverly Hills High School leaves no doubt they're not in Kansas anymore. The Wilson family, including dad Harry Wilson (Rob Estes) and mom Debbie (Lori Loughlin), has relocated to Beverly Hills to keep an eye on Harry's mother Tabitha (Jessica Walter), a feisty-but-faded former television star and a charter member of the Betty Ford Clinic. For Annie and Dixon, the awkwardness of being the new kids is made worse by the fact that their dad has taken a job as the high school principal. The school is one big culture shock for Annie, a sweet and friendly girl with a passion for the theater, and Dixon, a star athlete and scholar who was adopted by the Wilson family after they took him in as a foster child. Annie and Dixon have a close sibling relationship, which they'll need to help them cope with all the new cliques and classmates, including Naomi Clark (AnnaLynne McCord), a hot, spoiled, rich girl; Ethan (Dustin Milligan), a popular jock whose abilities rival Dixon's; Navid (Michael Steger), an aspiring reporter who heads up the school's daily newscast; and Erin "Silver" Silver (Jessica Stroup), a rebel who produces and stars in a YouTube-type video series. Even the faculty seems hip and sophisticated at WBHHS, such as smart and funny teacher Ryan Matthews (Ryan Eggold), beautiful guidance counselor Kelly Taylor (Jennie Garth), and successful theater actress turned high school musical director Brenda Walsh (Shannen Doherty). The Wilson family has just begun to realize how much their lives are about to change.

 

Tusen takk, tenkte litt kort, kunne spart deg for bryet med å søke opp, beklager for det. Hørtes egentlig ikke så veldig spennende ut.

Lenke til kommentar

Vel tilfeldig var jeg på wikipedia å leste om serien ettersom jeg så mye av orginalen og så at episodene var ute. Tenkte jeg bare skulle klippe å lime enn å si noe dull som "en serie med rike unger"...

 

Må si jeg liker det jeg ser til nå. Har aldri likt One Three Hill. Å de eneste "teen-showene" jeg noen gang har likt er Berverly Hills 90210 og Veronica Mars.

 

Serien er gangske bra i å fordele for de som har fulgt med på orginalen, og de som ikke har. Vi har noen gamle. Deriblant Jennie Garth/Kelly som jeg har hatt en liten crush i helt siden jeg var 7-8 år(er 19 nå så). Mange av jentene i serien her er like søte som dem, men ikke like orginale. Spesielt Annie er jo en karakter som rett og slett er en blåkopi av Brenda Walsh for de som har sett orginalen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke ulikt nesten de fleste HBO-serier som norske kanaler "gjemmer bort".

 

Edit: Veldig unødvendig å poste at serien er økset forresten, da det har lite å si for oss om at en kanal som sender den i utlandet har sluttet å sende den. Det har i tillegg blitt sendt 5 episoder i USA.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...