gtamann Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hei, Klokken på pcen min fungerte helt fint i går men idag når jeg sto opp så har klokken byttet fra den norske klokken til den engelske, altså PM og AM jeg hadde altså Norsk klokke før jeg la meg. jeg har prøvd å fjerne AM og PM men det har jeg ikke funnet hvordan man gjør det. Kan noen hjelpe meg å få tilbake den norske klokken? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvilken versjon av Windows har du? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 jeg har windows vista business Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Kontrollpanel >> Instillinger for region og språk Påse at det står "NORSK (bokmål). Gå inn i "Tilpass dette formatet" for å endre klokkeslettvisning. Endret 3. september 2008 av Straydog Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Takker for svar og det hjalp takk skal du ha Endret 3. september 2008 av gtamann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå