Gå til innhold

ørkenrottene mine holder meg våken om nettene=(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen her som kan hjelpe meg med et problem? ørkenrottene min holder meg våkne hele natten...klarer ikke å få de til å slutte å grave i buret... de graver i bunnen av buret (plastik) og holder meg våken hele natten...

Flytte de til et annet rom muligens? Eller hører du de gjennom dører alikevel?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Holde de våken hele dagen så de er trøtt om natta? :fun:

Nei det er nok et håpløst prosjekt. De er aktive om natta uansett, og du får de ikke til å slutte og grave. Når jeg hadde ørkenrotte og bodde på hybel så satte jeg de ut i gangen om natta.

Det er nok en eller annen plass du kan sette de. Kattene må vel ikke akkurat være på badet f.eks..

Lenke til kommentar
har 9 katter så et annet rom går nokk ikke

9 katter!!! :ohmy:

Jeg hadde vakt i helga. Telefonen bråkte så mye at jeg ble pælma på sofa'n i stua av dama.. ble holdt våken hele natta av rotter som grafsa i maten og drakk vann.... grusom natt.... Endelig stille, da ringte telefonen igjen... jobbe... grusomt

Lenke til kommentar

Du kan kanskje prøve å gå til anskaffelse av et nytt, dypere bur, sånn at du kan ha sand i bunnen? Jeg så noen prøve det, de hadde 20 cm sand i bunnen. Denne sanden vil kanskje falle ned igjen når ørkenrottene graver, så de kan fortsette og fortsette å grave uten å nå plastikken i bunn.

Kan det være verdt et forsøk, i hvert fall?

Lenke til kommentar

Rottene vi har pleier å ha værste parties om nettene virker det som... Buret er skikkelig rotete og helt rasert hver morgen, og de ligger med fyllenerver og sover hele dagen.. hva gjør de om natten egentlig???

EDIT: Fyllenerver "dagen derpå", se vedlegg.

post-93240-1223289570_thumb.jpg

Endret av Newbie1KENuubie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...