sharkbite Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 er det noen her som kan hjelpe meg med et problem? ørkenrottene min holder meg våkne hele natten...klarer ikke å få de til å slutte å grave i buret... de graver i bunnen av buret (plastik) og holder meg våken hele natten... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 er det noen her som kan hjelpe meg med et problem? ørkenrottene min holder meg våkne hele natten...klarer ikke å få de til å slutte å grave i buret... de graver i bunnen av buret (plastik) og holder meg våken hele natten... Flytte de til et annet rom muligens? Eller hører du de gjennom dører alikevel? Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 har 9 katter så et annet rom går nokk ikke Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hehe.. huff.. Slikt er irriterende Kan de ikke stå på badet eller noe da, med døra lukket? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ørkenrotter er forsåvidt mest aktive om natten så... prøv og snu døgnrytmen dems. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 kattene er på badet om natten og.... å åssen svarte skal jeg kunne snu døgn rytmen til dem? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Holde de våken hele dagen så de er trøtt om natta? Nei det er nok et håpløst prosjekt. De er aktive om natta uansett, og du får de ikke til å slutte og grave. Når jeg hadde ørkenrotte og bodde på hybel så satte jeg de ut i gangen om natta. Det er nok en eller annen plass du kan sette de. Kattene må vel ikke akkurat være på badet f.eks.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har man 9 katter + ørkenrotter (+enda mer ?) så må man regne med litt utfordringer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 funker dårlig å holde dem oppe om dagen. fadern prøvde dette med ett eller annet natt-dyr, gikk ikke å vende dem om. de var ikke aktive om dagen selv om han puttet det inn i løpehjulet og fikk dem til å løpe. du må nok bare leve med dem Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Er det ikke mulig å dekke buret med en eller annen form for lyddempende materiale?* Best å lage luftehull i såfall. Endret 28. september 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal godt gjøres å klare lyddempe samtidig som rottene skal få luft og lys... Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har 9 katter så et annet rom går nokk ikke 9 katter!!! Jeg hadde vakt i helga. Telefonen bråkte så mye at jeg ble pælma på sofa'n i stua av dama.. ble holdt våken hele natta av rotter som grafsa i maten og drakk vann.... grusom natt.... Endelig stille, da ringte telefonen igjen... jobbe... grusomt Lenke til kommentar
Renor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du kan kanskje prøve å gå til anskaffelse av et nytt, dypere bur, sånn at du kan ha sand i bunnen? Jeg så noen prøve det, de hadde 20 cm sand i bunnen. Denne sanden vil kanskje falle ned igjen når ørkenrottene graver, så de kan fortsette og fortsette å grave uten å nå plastikken i bunn. Kan det være verdt et forsøk, i hvert fall? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det beste er å ikke ha buret på soverommet i det hele tatt. Eller flytte det ut om natten. Hadde det samme problemet selv. Men jeg ble til slutt vandt med lyden. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Rottene vi har pleier å ha værste parties om nettene virker det som... Buret er skikkelig rotete og helt rasert hver morgen, og de ligger med fyllenerver og sover hele dagen.. hva gjør de om natten egentlig??? EDIT: Fyllenerver "dagen derpå", se vedlegg. Endret 6. oktober 2008 av Newbie1KENuubie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå