rogerthat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har sendt inn feilvare , en Logitech MX 518. Den viste seg å ikke funke og sendte den tilbake etter å ha rådført meg mrd supporten på Multicom. Hva er erfaringen med selskapet når det gjelder hvor rask de returnerer en ny? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er lenge siden jeg sendte inn noe dit nå, men sist jeg sendte inn en defekt harddisk fikk jeg ny i løpet av 2-3 dager. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Er lenge siden jeg sendte inn noe dit nå, men sist jeg sendte inn en defekt harddisk fikk jeg ny i løpet av 2-3 dager. Javel. Fikk tidligere i dag svar på spørsmål om hvor lang tid det vil ta. 2-4 dager var svaret , hvis varen var på lokallager.Den jeg sendte ble utlevert på mandag så da er det forhåpentligvis like rundt hjørnet. Endret 4. september 2008 av rogerthat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå