Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sliter med nynorsken :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke gjøre dette til en vane altså. Men glemte å ta med meg ordboka fra skolen...

Prinsessa av Burundi.

Historien handlar om ei feit dame i Odda. Navnet fikk ho av ein gullfisk art som åt alt dei fekk putta i gullfisk bolla, og med det kunne dei minne om kvarandre. Prinsessa jobba på hamburger heaven i Odda og åt alt hun foran seg. Alle snakka om hennar av over hvor feit hu var. En dag sendte hu inn et bilde av seg selv til eit ukeblad i Oslo og ble tatt inn til Oslo hvor hu fikk ein skikkelig overhaling.

Prinsessa begynte å kjøpe klær som stylistane i Oslo anbefalda hennar og så i det hele tatt mykje betre ut. Ein da g kom ein ny mann til Odda. Mannen het Adam Bodor og var opprineleg frå Bosnia og startet etterkvart sitt eiget spisestad. Adam var i motsetting til Prinsessa rank og tynn. Adam falt etterkvart pladask for prinsessa og dei to innleia n romanse. Men romansen vart fort slut. Prinsessa slutta ta telefonen og ble deprimert igjen og startet spise mer enn nokon gang. Adam ble selv knust og startet å spise. Han åt alt han kunne, til frokost åt han pølser og bacon med masse fett. Han gikk rundt konstant uvel. Han startet etterkvart å legge på seg og folk begynte å prate om hvor kraftig han var blitt. Det gikk utover helsa hannes og ble tilslutt lagt inn på eit sjukhus. Samtidig hadde prinsessa funne ein ny kur mot sin fedme og hadde klart å slanke seg. Når ho fekk høyre om Adam reiste ho til sjukhuset å besøka han. Ho sa han måtte slutte å ete så mye. Etterkvart fant de tilbake til kvarandre og Adam klarer å overbevise at ho ikkje er stygg.

Ble kanskje litt kort kommer læreren til å si da, men....

Lenke til kommentar

fekk putta i gullfiskbolla, og med det kunne dei minne om kvarandre. Prinsessa jobba på "Hamburger Heaven" i Odda og ho åt alt ho hadde framfor seg. Alle snakka om hennar, og kor feit ho var. Ein dag sendte ho inn eit bilete av seg sjølv til eit ukeblad i Oslo og ho blei tatt inn til Oslo kor hu fekk ein skikkelig overhaling.

Prinsessa byrja å kjøpe klede som stylistane i Oslo anbefalte ho, og ho såg i det heile tatt mykje betre ut. Ein dag kom ein ny mann til Odda. Mannen heitte Adam Bodor og var eigentleg i frå Bosnia og han starta etterkvart sin eiga restaurant. Adam var i motsetting til Prinsessa rank og tynn. Adam fall etterkvart pladask for prinsessa og dei to innleia ein romanse. Men romansen vart fort slutt. Prinsessa slutta ta telefonen og blei deprimert igjen og starta å ete meir enn nokon gang. Adam ble sjølv knust og starta å ete. Han åt alt han kunne, til frokost åt han pølser og bacon med masse fett. Han gjekk rundt konstant uvel. Han starta etterkvart å leggja på seg og folk byrja å prate om kor kraftig han var blitt. Det gikk utover helsa til Adam, og han og blei til slutt lagt inn på eit sjukehus. Samtidig hadde prinsessa funne ein ny kur mot sin fedme og ho hadde klart å slanke seg. Når ho fekk høyre om Adam reiste ho til sjukehuset å besøkja han. Ho sa at han måtte slutte å ete så mye. Etterkvart fant de tilbake til kvarandre og Adam klarer å overbevise ho om at ho ikkje er stygg.

Har retta litt her... :p

Lenke til kommentar
Prinsessa av Burundi.

Denne historia handlar om ei feit dame frå Odda. Namnet fekk ho av ein gullfiskart. Denne arten åt alt som vart putta i gullfiskbolla, og med det kunne Prinsessa og gullfiskarten minne litt om kvarandre. Prinsessa jobba på "Hamburger Heaven" i Odda, og åt alt ho fekk framføre seg. Alle snakka om ho og kor feit ho var. Ein vakker dag sendte ho inn bilete av seg sjølv til eit vekeblad i Oslo. Dermed vart ho tatt inn til Oslo, og skulle få ei såkalla ekstrem overhaling.

Prinsessa byrja å kjøpe klede som stylistane i Oslo anbefala ho. Berre ved denne vetle forandringa byrja ho å sjå betre ut. Ein dag kom det ein ny mann til Odda. Mannen heitte Adam Bodor, og var opphavleg frå Bosnia. Han starta etterkvart sin eigen spisestad. Adam var i motsetning til Prinsessa, båe rank og tynn. Adam fall etterkvart pladask for Prinsessa og dei to innleia ein heftig, men kort romanse. Like raskt som romansen hadde byrja, vart den slutt. Prinsessa følte seg for stygg for Adam, og vart skikkeleg inneslutta. Ho slutta å ta telefonen, vart deprimert og byrja å ete meir enn nokon gong. Adam sjølv vart knust, og byrja å trøsteete. Han åt alt han kunne. Til frukost åt han sundepølser, og bacon med masse feitt. Han gjekk rundt konstant uvel. Etterkvart byrja han å leggje slik på seg at folk starta å prate om kor kraftig han var blitt. Dette gjekk ut over helsa hans, og han vart til slutt lagt inn på sjukehuset i Odda. Samstundes hadde Prinsessa funne ein ny kur mot sin fedme, og hadde klart å slanke seg. No hadde ho kropp som Jessica Alba! Kor enn ho gjekk snudde folk seg etter ho. Særleg ille var det oppe på Eide, kor alle dei brunstige ungdommane plar å befinne seg.

Då ho fekk høyre om Adam reiste ho sporenstreks til sjukehuset for å besøke han. Prinsessa sa at han måtte slutte å ete så mykje. Etterkvart fann dei tilbake til kvarandre, og Adam klarte å overbevise ho, om at ho ikkje var stygg.

Liten reformulert versjon frå mi side. Sidan kallenamnet hennar var "Prinsessa av Burundi" har eg brukt stor P i prinsessa, sidan du på ei måte har definert det som eit særnamn i teksta di. Den siste delen om Eide og Jessica Alba tar du vekk om du føler for det. Men dei fleste lærarane likar sånn humor, med mindre du skriv stil på tidleg ungdomsskulestadie? Uansett, eg vil anbefale deg å bruke mitt utkast.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor så mange ikke liker nynorsk.. det er jo morsomt :)

Det er nok kanskje en todelt mening om det.

De som er gode i nynorsk synes sikkert det er artig, men de som er dårlige synes nok det er noe gørr.

For min del er nynorsk helt greit og artig, noe som skyldes at jeg får det til.

Lenke til kommentar

:thumbup:

Har skrevet en nynorsk stil, men sliter veldig med nynorsk og sitter nærmest og gjetter på hvert ord jeg skal skrive. Noen som gidder rette feil hvis jeg legget den ut her? Stilen er veldig kort altså :)

Hvis du ønsker å få en god karakter i nynorsk, så klarer du det. Det er ikke vanskeligere enn å lære hva 2/6 + 3/12 = ? Altså, litt vanskelig.

Men, hvis du er middels oppegående kan du lære litt nynorsk.

her er et eksempel:

http://fortellinger.net/tekster/eventyr/am..._kunne_sjaa_paa

Lenke til kommentar
nynorsk stil= waste of time.

ingen vits og jobbe med nynorsk anyway, det suger og du har ikke bruk for det senere i livet så lenge du ikke har tenkt deg vestover, l2p

Men en dårlig nynorskkarakter vil trekke ned gjennomsnittet til vedkommende, noe som ikke er heldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...