Warrior Elite Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei i 4 dager nå har jeg driti sånn ca 4-5 ganger om dagen. Dere tenker sikkert diaré, men nei det er mye og faste bæsjer. Sånne man bare må tørke seg i ræva en gang av. Og det kommer mye hver gang. Jeg er 1,80 høy og veier 65kg. Høres jævlig dumt ut, men noen som vet om detta er normalt. Syns det er flaut å skrive det her, tenk dere forran legen da! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvis du synes det er flaut burde du kanskje postet som anonym. Hvis bæsjen er tør og fin så ville ikke jeg tro at det er noe galt. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei. Tygger du mye tyggis? Eventuelt mat/snop som inneholde xylitol? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hei. Tygger du mye tyggis? Eventuelt mat/snop som inneholde xylitol? Hender jeg tygger noen tyggiser ja. Er det det? Det som er rart er at jeg driter så jævla mye, men spiser ikke mer enn normalt. Vil det si at jeg driter meg selv ut? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hei. Tygger du mye tyggis? Eventuelt mat/snop som inneholde xylitol? Hender jeg tygger noen tyggiser ja. Er det det? Det som er rart er at jeg driter så jævla mye, men spiser ikke mer enn normalt. Vil det si at jeg driter meg selv ut? Kunstige søtningsstoffer som brukes i godteri har ofte lakserende effekt. Endret 4. september 2008 av Frank2004 Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kunstige søtningsstoffer er negative på mange andre måter også.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvilke mange andre måter da? Tell me, tell me! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det kan vel ikkje kome meir ut enn det går inn, men det er nok eit eller anna magen reagerer på, kanskje eit virus. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei. Prøv å spis mer ris. Det kan hende du spiser noe som tarmene dine ikke liker.. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvilke mange andre måter da? Tell me, tell me! http://no.wikipedia.org/wiki/Aspartam Aspartam som giftstoff: http://www.sweetpoison.com/aspartame-side-effects.html Etter jeg fikk øynene opp for dette, har jeg redusert all inntak av tyggis og godteri/drikk som er sukkerfri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå