runerask Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 300 tusen volt's mast som skal flyttes. Dermed har blitt løsnet fra sine tråder.... Lenke til kommentar
si Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Her er det jeg mener: Hvis du skal ta bildet om igjen: 1: Få en mer spennende vinkel, gå gjerne mye nærmere. Hva med å gå under den og ta bilde rett opp? 2: Jeg ville unngått jordhaugen under og kanskje fått himmelen som bakgrunn helt ned til foten av masten. 3: Velg en dag med en mer interessant himmel. Hvis du bare vil fikse på det du har: 1: Rette opp 2: Klone vekk linjene i bakgrunnen 3: Croppe bort masta til høyre i bildet. Tenk generelt litt over komposisjonen. si Lenke til kommentar
runerask Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Her er det jeg mener: Hvis du skal ta bildet om igjen: 1: Få en mer spennende vinkel, gå gjerne mye nærmere. Hva med å gå under den og ta bilde rett opp? 2: Jeg ville unngått jordhaugen under og kanskje fått himmelen som bakgrunn helt ned til foten av masten. 3: Velg en dag med en mer interessant himmel. Hvis du bare vil fikse på det du har: 1: Rette opp 2: Klone vekk linjene i bakgrunnen 3: Croppe bort masta til høyre i bildet. Tenk generelt litt over komposisjonen. si Det er ikke noe linje i bakgrunnen, den linjen du tenker på er i forgrunnen og er faktisk satt opp med provisoriske master fordi at nettet blir så sårbart ved å koble helt ut under anleggsperiode... Setter inn enda ett som virker enda mer kaotisk, men jeg synes det er litt stilig likevel. På dette bilde ser man faktisk dem provisoriske mastene som forsyner med 300KV under anleggsperioden Men tar gjerne mot mer kritikk Lenke til kommentar
andersj Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er i grunnen 100% enig med "si". Lenke til kommentar
si Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 den linjen du tenker på er i forgrunnen og er faktisk satt opp med provisoriske master fordi at nettet blir så sårbart ved å koble helt ut under anleggsperiode... Skjønner at du får litt problemer om du fjernen den i virkeligheten, det holder å klone den vekk på bildet Mye fine linjer og forsvinnngspunkter å leke med i en sånn mast, ser gjerne noen bilder der du har gått tettere innpå og forsøkt å utnytte geometrien og strukturen mer bevisst. Hvis du fortsatt har motivet tilgjengelig, da. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at bilder som postes ikke skal være større enn 1280 pixler på lengste side. Dette innlegget skal ikke kommenteres, men rapportér det gjerne når bildestørrelsen er redusert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå