oiqbal Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei, Har problem med klokke på pcen min, hver gang jeg starter pcen min endrer klokken seg. Jeg endrer den, og slår av. Når jeg slår den på igjen så er den endret. Har dere noe løsning på det? Takk for hjelpen. Endret 10. september 2008 av oiqbal Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mest sannsynlig batteriet på hovedkortet ditt som er dårlig. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Aha, hvor kan jeg få den kjøpt? Og kan jeg montere den selv? Trenger vel ikke dra til et ''IT-hjelp'' skranke ved f.eks. Elkjøp? xD Har du noen sider som selger disse? Takk for hjelpen igjen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det kan du lett bytte selv ja. Kan være litt vanskelig å få ut på enkelte hovedkort, men går som regel greit. Men har du garanti ennå på maskinen vil du bryte denne ved å åpne kabinettet. Da er det best å levere den inn for service. Burde ikke ta lang tid. Men er det en litt gammel PC så bytter du raskt selv. Ganske lett å finne batteriet på hovedkortet. Som regel plassert rundt kanten på hovedkortet, nedenfor RAM-portene. Jeg tok et kjapt søk og fant denne: http://produktlosen.idg.no/?cid=3&gid=...amp;pid=1326302 Ikke sikkert du har samme produsent, men det har lite å si. Skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå