Gå til innhold

37" - maks 7000kr

Anbefalte innlegg

Hei,

Har bestemt meg for å omsider gå til innkjøp av en flatskerm-TV. Må bli en 37", sitter et stykke unna TVen, men har ikke plass til noe særlig større der den skal stå. Er helt blank når det kommer til TV-markedet, har sett litt rundt i noen tråder uten at jeg har blitt noe særlig klokere. Det er først og fremst spilling og film-titting TVen skal brukes til. Har ingen planer om å koble den til PCen, så hvor god TVen er til dette formålet har lite å si for meg.

Den absolutte budsjett-grensa er 7000 kroner. Supert om TVen koster enda litt mindre, har nettopp flytta for meg selv og har ikke tilgang på bil (eller venner som ha bil), så jeg må bruke postens "hjem på kvelden"-alternativ, og det kommer nok på noen kroner det også.

Har sett litt på denne. Kurant? Og hvordan stiller den i forhold til f.eks denne?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beklager, min feil. Nei, full HD er ikke nødvendigvis noe du ser på tv'er under 50". Tv'en jeg ville linke til var 37" 559 , men den har faktisk gått opp 500kr i pris, så blir litt høyt for deg. ( https://prisguiden.no/product.php?productId=95503 )

Ang 456 så har jeg 32" versjonen av den. Er fornøyd, men det er feil som gjør at jeg ikke vil anbefale den pga lyden, som ikke er 100% synkronisert med bildet. Vet ikke om dette gjelder 3 serien også.

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...