jonnor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men hvor kan jeg installere den?Like før jeg gir opp her. I pakkebehandleren din. Dette er den foretrukne måten å innstalere alt på en GNU/Linux system. I Ubuntu har du Synaptic Package Manager som du finner i Applikasjon eller System menyen. Evt kan du åpne en terminal og taste inn "sudo apt-get install b43-fwcutter" (uten klammer) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 fins mange måter å installere, personlig liker jeg å gå: norsk ubuntu...... system-administrasjon-hardware driver her kommer det opp noen drivere som ikke er i bruk ta å installer disse og restart Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ja, det så ut til å virke. Nå har jeg fått huket av krysset på både wireless kortet og grafikkortet. Får ta en restart og se om det virker. En annen ting.. Den vil ikke boote når musen er satt i.. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde akkurat samme problem (det med mus) her forleden dag da jeg installerte debian på laptopen. Ingen som klarte å fortelle meg hva som var problemet. Oppdaterte til lenny (testing) og problemet ble borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå