Gå til innhold

bk: kveldssol på solastranda

hojohansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at stranden burde vekk. Prøvde meg på en litt annen crop + litt justering av levels i himmelen ;) (håper det var greit)

post-152777-1220469388_thumb.jpg

PS! For å holde deg etter reglene her på forumet, burde du nedskalere BK bildet ditt...

EDIT: ville nok lagt til litt mer kontrast i bildet, om jeg skulle redigert det to ganger ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider.

Orginalen hadde mere strand, men det ble anbefalt å beskjere.. (les over)

hvorfor endret du bilde ditt øverst?

Det beste ville vært å lagt ut et nytt bilde under, slik at tråden fikk litt flyt.....

Lenke til kommentar
Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider.

Orginalen hadde mere strand, men det ble anbefalt å beskjere.. (les over)

hvorfor endret du bilde ditt øverst?

Det beste ville vært å lagt ut et nytt bilde under, slik at tråden fikk litt flyt.....

Sorry, er ikke helt inne i dette ennå... Men den første måtte slettes uansett p.g.a for stor størrelse..

Her prøver jeg igjen..

post-67660-1220540554_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ingen flere?

Det er ett fint motiv, men det er bare en bakgrunn for meg, noe interesant mangler.. en person ett bygg ett eller annet som f.eks silluettes av lyset eller noe sånn...

Ja, det er bare bakgrunn for meg også, eller hvis en ser nøye så er det en fisker ute på tuppen til venstre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...