hojohansen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hvordan synes dere dette er? Jeg liker godt lyset i bildet. Endret 3. september 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gjerne litt tåpelig forslag. Jeg ville tatt vekk stranden. Jeg ser på den som noe uinteressant. Jeg vil se himmel og hav. Jeg vet at bilde mister en del av sin oppbygning da, men jeg synes forslaget fungerer. Ellers så har du fanget et godt motiv, med det aldeles vakre høstværet. Skrivebordsmateriale Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Litt enig, men synes du tok vek for mye av stranda, den nederste delen så "leker" lyset med sanda som er der også, det synes jeg er utrolig pent.. Ellers takk! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Enig i at stranden burde vekk. Prøvde meg på en litt annen crop + litt justering av levels i himmelen (håper det var greit) PS! For å holde deg etter reglene her på forumet, burde du nedskalere BK bildet ditt... EDIT: ville nok lagt til litt mer kontrast i bildet, om jeg skulle redigert det to ganger Endret 3. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Nå har jeg redusert bildet, samt fikset litt på det.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider. Orginalen hadde mere strand, men det ble anbefalt å beskjere.. (les over) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Da kan du med en annen anledning fått mer himmel, eller strand bevisst. Vis det er mye søppel og forstyrrende elementer på stranda, så tar du mer himmel, og omvendt vis det passer inn Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider. Orginalen hadde mere strand, men det ble anbefalt å beskjere.. (les over) hvorfor endret du bilde ditt øverst? Det beste ville vært å lagt ut et nytt bilde under, slik at tråden fikk litt flyt..... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Horisonten ble nesten midt i bildet, skulle prøvd å fått med mer himmel, eller mer strand/forgrunn. HDR her hadde faktisk vært kult. Eller litt lengre lukkertider. Orginalen hadde mere strand, men det ble anbefalt å beskjere.. (les over) hvorfor endret du bilde ditt øverst? Det beste ville vært å lagt ut et nytt bilde under, slik at tråden fikk litt flyt..... Sorry, er ikke helt inne i dette ennå... Men den første måtte slettes uansett p.g.a for stor størrelse.. Her prøver jeg igjen.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Ingen flere? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ingen flere? Det er ett fint motiv, men det er bare en bakgrunn for meg, noe interesant mangler.. en person ett bygg ett eller annet som f.eks silluettes av lyset eller noe sånn... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ingen flere? Det er ett fint motiv, men det er bare en bakgrunn for meg, noe interesant mangler.. en person ett bygg ett eller annet som f.eks silluettes av lyset eller noe sånn... Ja, det er bare bakgrunn for meg også, eller hvis en ser nøye så er det en fisker ute på tuppen til venstre.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er enig i at lyeset er fint. Men slik stranden og himmelen er, så er de som kulisser å regne. Det betyr at du må ha nmoe annet i bildet som tiltrekker oppmerksomheten. Og en fisker på størrelse av en knappenål - det holder desverre ikke. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Er enig i at lyeset er fint. Men slik stranden og himmelen er, så er de som kulisser å regne. Det betyr at du må ha nmoe annet i bildet som tiltrekker oppmerksomheten. Og en fisker på størrelse av en knappenål - det holder desverre ikke. Jeg vet, prøvde meg med litt humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå