mobil_brukeren Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 JEg har tenkt til å kjøpe meg ny pc og jeg lurer på om dette er bra! eller om jeg mangler noe! sjekk her Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg ville kjøpt WD eller Seagate hd og Ati 9500non-pro eller pro...bruk litt mer penger på en skjerm som er 19", du kan f.eks kjøpe denne: http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...rtId=NECFE991SB hos www.databutikken.com/no Lenke til kommentar
nextri Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvorfor 52x cd rom i tillegg til brenneren? bedre med dvd?? ikke så dyr de heller Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Ja men vi har jo 2 dvd spillere i huset så jeg trneger ikke dvd men jeg skal selge den ene for å kjøpe pc! kansje får vurdere det! Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Personlig ville jeg ha sett/gjort om på disse tingene: - Byttet ut HD til en Seagate Barracuda V og generellt gått for en stille PC (Sjekk ut hvor mye de andre komponentene støyer ?) - Bedre skjerm (75Hz er for lite) - Byttet ut MX500 med en MX300 (teknisk sett er de like gode, og jeg foretrekker MX300 til spilling) - Kjøpt et mindre kabinett. Særlig da hvis du skal på LAN ? (Sjekk ut www.microplex.no for div. godsaker) - Flesket til med et bedre lydkort (Men da bare hvis du har like gode "PC-speaker's" som meg ) - Jeg er litt usikker på denne, men sjekk AGP 8x støttes av HK.. - Kjøpt en litt mindre CPU. Er litt drøyt med 4 villhester for en prosessor ? Hvilken PC og hvor mye kvalitet det skal være på varene kommer jo an på hva du har tenkt å bruke den til.. noe som jeg ikke vet. Dette var altså bare min personlige mening og jeg håper ingen ble støtt av det jeg skrev. Uansett hva valget måtte falle på ønsker jeg deg lykke til med ny PC ! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har han penger til en P4 2.8GHz så burde han kjøpe den... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Enig med at du bør velge MX300 foran MX500. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 kabinnettet skal jeg ha for jeg har tnrgt til å bygge den litt stor ettervert! skal sjekke ut forslaga dine! enig med at 75 hz er for dårlig! Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg synes du bør bytte til p4 2,6 ghz og skjermkortet til et radeon 9500. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg er litt usikker på denne, men sjekk AGP 8x støttes av HK.. Gjør ikke det... :-? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ville heller ha kjøpt et nforce2 hovedkort, og en amd xp2700+, vil spare ca 1200,-, og vil ikke tape så mye ytelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå