KongKarlsen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei, har en hp compaq bærbar som fulgte med vista, brukte det litt men likte det ikke. Installerte Windows xp professional... Nå lagger pc'n når jeg er i windows! jeg får jo seff ikke kontakt med det innebygde trådløse netverkskortet eller noenting, det fulgte heller ingen driver cd'er med til pc'n... Hva kan jeg gjøre? HER ER ALL INFO OM PC'N Endret 3. september 2008 av when Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dette er det jeg fant hos produsent. Se i enhetsbehandlingen for å finne fabrikat og betegnelser på resten av hardwaren. Deretter googler du etter drivere. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Dette er det jeg fant hos produsent. Se i enhetsbehandlingen for å finne fabrikat og betegnelser på resten av hardwaren. Deretter googler du etter drivere. mener du høyre click, behandle, på min datamaskin? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) dette går ikke... noen måte jeg kan gå tilbake tildet jeg hadde før? Det er sånn "press F11 for system recovery" som er med på hdd, men det virker som det er ødelagt pga xp, når jeg trykker skjer det ingenting. Endret 3. september 2008 av when Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 dette går ikke... noen måte jeg kan gå tilbake tildet jeg hadde før? Det er sånn "press F11 for system recovery" som er med på hdd, men det virker som det er ødelagt pga xp, når jeg trykker skjer det ingenting. bump- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå