Gå til innhold

Dårlig lyd på nytt headset!

Anbefalte innlegg

Hei!

Var og kjøpte et nytt headsett igår, Steelseries SIBERIA. Jeg hadde et lignende headsett før, men mener at jeg fikk høyere lyd da! Brukte det på skole pc'n min tidligere idag og da fikk jeg relativt høyere lyd enn jeg får på min egen pc nå..

Er der pga et dårlig lydkort, eller kan det være gammel driver etc? :)

Bruker det intergrerte lydkortet på et Gigabyte GA-P35C-DS3R hovedkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Digitallyden er noe mange brenner seg på. Denne kan være satt ned drastisk mens hovedvolumet likevel kan være på maks.

Dobbelklikk på høyttalerikonet ned ved klokken din og se om alle er skrudd opp. Winamp justerer kun på digitallyden f.eks.

nei Willy, jeg tror heller det nye headsettet har lavere følsomhet enn det forrige. På litt mer krevende headset brukes egen headset-forsterker...:)

Lenke til kommentar
Digitallyden er noe mange brenner seg på. Denne kan være satt ned drastisk mens hovedvolumet likevel kan være på maks.

Dobbelklikk på høyttalerikonet ned ved klokken din og se om alle er skrudd opp. Winamp justerer kun på digitallyden f.eks.

nei Willy, jeg tror heller det nye headsettet har lavere følsomhet enn det forrige. På litt mer krevende headset brukes egen headset-forsterker...:)

For det første... Hvem faen er willy? For det andre, jeg slengte bare ut et forslag. Man kan jo selvfølgelig ramse opp alt som kan være feil, men jeg tenkte at den mest standard feilen var grei å svare med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...