Lernes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Var og kjøpte et nytt headsett igår, Steelseries SIBERIA. Jeg hadde et lignende headsett før, men mener at jeg fikk høyere lyd da! Brukte det på skole pc'n min tidligere idag og da fikk jeg relativt høyere lyd enn jeg får på min egen pc nå.. Er der pga et dårlig lydkort, eller kan det være gammel driver etc? Bruker det intergrerte lydkortet på et Gigabyte GA-P35C-DS3R hovedkort. Lenke til kommentar
deer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Sikker på at alt er skrudd på max på pcen? Siden problemet er mindre eller ikkeeksisterende på en annen maskin vil jeg jo heller tro det er pcen din som forårsaker det... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Digitallyden er noe mange brenner seg på. Denne kan være satt ned drastisk mens hovedvolumet likevel kan være på maks. Dobbelklikk på høyttalerikonet ned ved klokken din og se om alle er skrudd opp. Winamp justerer kun på digitallyden f.eks. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Har alt på max ! Har sjekka digitallyden mange ganger.. Noen billige lydkort med bra lyd dere vet om ? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Digitallyden er noe mange brenner seg på. Denne kan være satt ned drastisk mens hovedvolumet likevel kan være på maks. Dobbelklikk på høyttalerikonet ned ved klokken din og se om alle er skrudd opp. Winamp justerer kun på digitallyden f.eks. nei Willy, jeg tror heller det nye headsettet har lavere følsomhet enn det forrige. På litt mer krevende headset brukes egen headset-forsterker... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Digitallyden er noe mange brenner seg på. Denne kan være satt ned drastisk mens hovedvolumet likevel kan være på maks. Dobbelklikk på høyttalerikonet ned ved klokken din og se om alle er skrudd opp. Winamp justerer kun på digitallyden f.eks. nei Willy, jeg tror heller det nye headsettet har lavere følsomhet enn det forrige. På litt mer krevende headset brukes egen headset-forsterker... For det første... Hvem faen er willy? For det andre, jeg slengte bare ut et forslag. Man kan jo selvfølgelig ramse opp alt som kan være feil, men jeg tenkte at den mest standard feilen var grei å svare med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå