lassejl Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hallo, har nettopp bestillt ny pc i deler. Har valgt et hovekort (her) som har en PCI-Express x16 slot, men når jeg ser på skjermkortet GeForce 9800GT står det PCI-Express 2.0 x16. Det jeg lurer på er om disse komponentene passer sammen, bare at jeg ikke får eventuellt full hastighet, eller om jeg bare må bestille nytt hovedkort med PCI-E 2.0 med en gang? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Går bra . Så vidt jeg vet er det ingen skjermkort som greier å utnytte PCI Express x16 fullt ut. Endret 3. september 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du har ikke driti deg ut nei. HK ditt støtter PCIe 2.0 Refererer til http://lanseringsguide.hardware.no/product...=specifications Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Ok, bra, kommer på døra i morgen så ble litt nervøs her . Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå