Athlon Power Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hver gang jeg driver med noe annet uten enn å idel skrur pcen seg av etter ca 10 minutter. Eller gir meg ixplorer feil eller explorer feil=( Hva er galt? Får en kjap bluexcreenn rett før den skrur seg av noe om memorydump. I feilmeldingene sier den noe om sysdata.xml og minidump?? PLEASE HELP ME :o Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 HVA KAN VÆRE GALT Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Kan det a) være at du har for liten PSU i forhold til det komponentene krever B) være at du nettopp har satt i noen nye komponenter (satt i et trådløst nettverkskort, og da gikk min maskin til helvete) c) være at du har noen komponenter som ikke passer sammen ? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Ingen av delene pcen har vært stabil i lang tid før og jeg har ikke puttet inn noen ne komponenter. 340Cheiftech cpu amd Athlon 1333@1400 1x140 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har du en divider når du overklokker så ikke agp/pci er låst? Klokk til standard og se hva som skjer. Har du innebygf et eller annet (eks lydkort) og en lik enhet ekstern (her lydkort) da må du skru av det innbygde. Rett før siste løsning nå, kjør antivirus Siste løsning formater disken Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 kan også være for agresive ram innstillinger i bios, kjør ned på cas 2.5 og gjør de andre mer milde også hvilket hk har du? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Tror jeg kanskje fant problemet!!! Vanlige windozw apps setter pcen på 62 celcius på cpu 0g 38 i kabintettet. HAR ALDRI vært så høy før. Av kjøing har jeg som følger 2x Enermax 80cm regulerbare vifter på minumum 1x Cheiftech vifte som fulgte med Servertoweret På CPU har jeg Alpha 8045 med papst 19db På GPU har jeg Zalman Flowergreie for skjermkort Cpu er 1333@1400 Vanlig Athlon Er kjølingen probelmeT? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kan jo være det. Jeg slo av vifta på CPU, og når CPU ble litt over 60 grader så klikka maskina. Klokk tilbake til default og se om noe endrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå