toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Ah, jeg har koblet inn feil. Jeg koblet inn der de forrige stod, men det ser ut til at det er den eneste plassen å koble de inn.. Endret 3. september 2008 av toffusdokkus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva er det fulle navnet på tv'en din? Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vet ikke, finner den ikke på siden deres. Det står iallefall på den at den er HD Ready .. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Se på baksiden av skjermen, står nok der. Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 slc4.1e AB... vet ikke om det sier deg noe:P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sier meg ikke så mye nei. Står nok ett annet navn bakpå der også. Det er ikke denne skjermen er det det? https://prisguiden.no/product.php?product_id=38090 Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Nei,men jeg skal se om jeg finner den https://prisguiden.no/product.php?productId=53384 Endret 3. september 2008 av toffusdokkus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 aij aij aij. Xboxen din har vel ikke HDMI utgang? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) DVI er det skjermen har, må ha ein HDMI-kabel og overgang til DVI i så fall. Om Xbox-en har HDMI-utgang sjølvsagt. Då er det store spørsmålet kva Xbox han har og om denne har HDMI-utgang. Elite, Premium, Arcade, første versjon, kva har du toffusdokkus? Er den svart, kvit? Her ser du ein versjon med HDMI og ein utan. Den øverste har ikkje HDMI, den nederste har. Du ser utgangen nede til høgre, under den store breie du normalt brukar. Om du har den utgangen må du bruke ein HDMI-kabel (kjøpe om du ikkje har) og i tillegg kjøpe ein overgang til DVI som du kan plugge i skjermen din Endret 3. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Aiaiai! Du sitter med en TV som faktisk mangler både komponent, VGA og HDMI? Sorry mac, da må du finne en annen TV eller bruke PC-skjerm og VGA-kabel Med mindre Xboxen har HDMI såklart... Endret 3. september 2008 av Pellick Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Tv'en din har nok dessverre verken komponent eller VGA inngang, noe som vanskeliggjør situasjonen hvis du har en X360 uten HDMI utgang. Har du derimot en nyere X360 med HDMI, så trenger du bare en HDMI til DVI adapter, pluss en HDMI kabel selvsagt. Da altså HDMI kabel ut i fra X360, og bruker HDMI til DVI adapter for å koble til TV'en. Hvis du har en X360 av eldre dato, og da altså kun med VGA og komponent som HD alternativ, så skal det finnes en eller annen tredje parts løsning som du kobler bak maskinen som gjør om komponent utgangen til HDMI. Edit : En slik en. Endret 3. september 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Doroshuk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den tv'en der må være et passe dårlig kjøp. Ser den koster over 5000kr? 5000kr for en 23" med elendige tilkoblingsmuligheter og en responstid på 16ms? Bli kvitt den og kjøp en annen. Får jo nesten dobbelt så store tv'er til lavere priser. Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Nei, jeg kjøpte den for 2000 eller noe Skal sjekke om jeg har Hdmi Har ikke hdmi, men kan jeg kjøpe en slik adapter for å få hdmi? Endret 4. september 2008 av toffusdokkus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei du kan ikke kjøpe adapter for å få HDMI. Dette kommer av at HDMI er et digital signal mens kompositt (rød,grønn, blå) er analogt. Så vis du vil ha ett digitalt signal så må du ha en koverter og de er ikek billige. Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Hva koster de? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Spørs om ikke en rgb-scartkabel er den enkleste/rimeligste måten å få bedre bilde på? For eksempel denne: http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2303 Sjekk gjerne pris/kvalitet flere steder... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei du kan ikke kjøpe adapter for å få HDMI. Dette kommer av at HDMI er et digital signal mens kompositt (rød,grønn, blå) er analogt. Så vis du vil ha ett digitalt signal så må du ha en koverter og de er ikek billige. Jo, det har kommet et adapter som gjør denne jobben. Se min post ett par hakk opp. Om den gjør en veldig bra jobb kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Oij. Den så jo virkelig fin ut. Men da er jo problemet løst. Kjøp det adapteret også en HDMI til DVI overgang Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Det skal jeg gjøre. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det skal jeg gjøre.Takk for all hjelp! Bare ha i baktankene at det adapteret kan sikkert koste noen kroner, anbefalt utsalgspris er jo 90 dollar, noe som sikkert kan tilsi en norsk pris på rett under 1000 lappen. Ett alternativ er nå om du selger din gamle konsoll, og heller kjøper deg en ny X360 arcade (m/HDMI) for 1500-1600 kroner. Hvis du får 500-600 kroner for din gamle konsoll, så vil det jo si det samme som du betaler for adapteret, bare at du får en konsoll med HDMI og at den mest sannsynlig er mer stillegående også (65nm cpu chip). Edit : Du kan da altså bare beholde din gamle harddisk med saves osv, bytt ut selve konsollen med en ny Arcade maskin. Selg din gamle X360 med minnekortet som er med Arcade, slik at kjøper har lagringsmuligheter. Så lenge din gamle konsoll ikke er moddet så er den også under garanti ennå skulle jeg tro. Endret 4. september 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå