Eivind218 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Så hva skjer hvis man blir tatt i 20 km/t med rullestol? Da har du ikke lov til å kjøre lenger tror jeg.. Skal jeg faktisk finne ut! Neste gang jeg er med kameratene mine, så finner jeg det nok ut ^^ ( Broren til ene kameraten min er vennine med en som sitter i rullestol.. MORRO å kjøre ! ) Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ( Broren til ene kameraten min er vennine med en som sitter i rullestol.. MORRO å kjøre ! ) Prøver du å si at din bror er din søster? Nei, broren til kameraten din er jente? Angående dette tullet om løping og fartsgrenser som ser ut til å fasinere dere så er det vel slik at vegtrafikkloven gjelder for kjøretøy/motorvogn. Ikke folk som bruker føttene som framkomstmiddel. Det er altså ingen fartsgrenser for gående. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hehe, når jeg tenker over det, ehhj. SØSTEREn til kameraten .. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva skjer hvis man ikke har lappen til noe motorisert kjøretøy men allikavel kjører 20 over fartsgrensen med sykkel? Får man utsettelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå