Gå til innhold

Innstramning av asylpolitikken

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Hvis de satser å bruke dette i valgkampen, vil je gsi at de har bæsjet grasalt på leggen. Hvis dette var deres svar på FRP- koden som kolberg og co tydeligvis har knekt, så har de gitt FRP mange gratis poeng.

Hele tiden har Ap kritisert Frp for sin innvandringspolitikk, og nå strammer dem inn. Gjett om Frp kommer til å bruke dette for alt det er verdt.

I stedet for å dilte etter Frp, burde de heller satse på sine egne områder som de må markere godt. De burde også prøve å finne noen andre områder enn utdanning og helse/ pleie siden de ikke akkurat har prestert noe særlig på disse områdene heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart hvordan ap plutselig finner ut ting frp har sakt i flere år!

Ja, helt enig. Rart med det...

Det har skjedd gang på gang... Frp er ofte noen år før i sin tid, og når andre partier faktisk klarer å innse det så tar de å innfører samt tar kredit for jobben.

Lenke til kommentar

For lite, for sent. De som har innvandring/asylpolitikk som sin viktigste sak, kommer ikke til å stemme rødgrønt neste gang uansett. Regjeringen har hatt 3 år på seg men ikke foretatt seg noe før nå. Det er helt klart kalkulert for å trekke FrP-velgere, siden AP vet at det er stor lekkasje mellom de to partiene.

Disse ungdomspartiene kan protestere så mye de vil, men de undergraver bare sine egne partier, i den norske befolkningen har det bygget seg opp misnøye med innvandringspolitikken over de to siste tiårene, og ingen bortsett fra FrP har tatt dette seriøst. Det er rett og slett enorm støtte for en innstramming i folket, mens det er veldig få partier som har skjønt det. Flere partier kunne tjent stort på å komme med strenge, men smartere innvandringspolitiske forslag enn FrP, men de har bare ignorert trendene.

Lenke til kommentar
For lite, for sent. De som har innvandring/asylpolitikk som sin viktigste sak, kommer ikke til å stemme rødgrønt neste gang uansett. Regjeringen har hatt 3 år på seg men ikke foretatt seg noe før nå. Det er helt klart kalkulert for å trekke FrP-velgere, siden AP vet at det er stor lekkasje mellom de to partiene.
Det tror jeg ikke. Dette er en nødbløff for ikke å miste enda flere velgere.
Lenke til kommentar
I dag har Jens Stoltenberg komt ut og sakt at dei skal strame inn saylpolitikken og heller la dei som faktisk trenger det kan få plass.

Eg syns dette er fantistiske nyheter for både nordmenn og flyktningar.

No kan dei faktisk få plassen dei ynskjer.

Faktisk heile 93% av alle som har stet på om vi skulle stramme inn eller ikkje svarte ja(avstemning på vg http://interaktiv.vg.no/avstemning/?id=6659 )

Sei kva du syns om det, eg syns det er bra, det kan dykke vell sjå lenger oppe i innleget.

Jaggu meg på tide... Men too little, too late..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...