MasterShake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Da er lanseringen av Viva Piñata 2 rett rundt hjørnet. Jeg elsket eneren, så dette blir bra! Noen som har fått tak i spillet (lovlig) ennå? Isåfall, tips til hvor det kan plukkes opp i Oslo-området? Til dere som har det, hvordan er spillet? Fullverdig etterfølger, eller føles det som en "ultimate" edition av eneren? Endret 3. september 2008 av MasterShake Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Viva Piñata 2 kommer 5/09, altså om to dager, så tror ikke at du får det i butikkene allerede. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 spillet er region free, koster 250 kr på VGP Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Oooh.. Tøffen.. Som en vis mann en gang sa; "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig". Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Oooh.. Tøffen.. Som en vis mann en gang sa; "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig". Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt? Ja, selvfølgelig! Har prøvd 1`ern jeg, i og med at min bror har det, og det er jo så møkka kjedelig at det går ikke an! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt? Vanligvis 4-5 dager. Frakten er 7USD, ca 38kr Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Oooh.. Tøffen.. Som en vis mann en gang sa; "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig". Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt? 250 kr inkl frakt, 4-8 dagers levering, sendes samme dag det bestilles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Selges spillet på VGP? Kan ikke finne det jeg Endret 5. september 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Selges spillet på VGP? Kan ikke finne det jeg Ser faktisk ut som de ikke har det inne. Ligger ihvertfall ikke i sortimentet deres. BTW, ingen av platekompaniet-sjappene i Oslo sentrum har valgt å selge spillet i butikkene sine. De hadde visstnok ikke solgt nok av eneren, så de gadd ikke ta Trouble In Paradise inn. Skandale at disse spillene ikke selger bedre! Eneren var absolutt et av de beste spillene som har kommet til Xbox 360. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Hvis brodern din på 6 skjønner alt i Viva Pinata skal han få en tier av meg. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. Hvis brodern din på 6 skjønner alt i Viva Pinata skal han få en tier av meg. Overdrivelse.. Han er 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 noen som har prøvd spillet og kan komme med en tilbakemelding ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Venter på det samme selv. Eneren var bra, så håper dette er like bra. Var litt irriterende med hvor liten hagen var da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Se denne så er du ikke i tvil lenger: http://www.giantbomb.com/viva-pinata-troub...e-review/17-44/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Selges spillet på VGP? Kan ikke finne det jeg bestilte spillet den 5. Sep, sto som backorder, men likevel ble spillet sendt noen timer etter bestilling Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som har fått det enda? Har det i henda nå, så begynner å spille det etter Mercenaires 2 i dag. Gamertagen min: Maury Kensei Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hadde vært kult om noen kunne ta et bilde av hagen sin eller noe sånn, og vist den frem her. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hadde vært kult hvis folk som har spillet gjerne legger til gamertagen sin. Anyway her min hage nå: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Innholder blant annet tog og togbane), arbeiderhus og flere pinata-hus. Områder med jord, ørken, gress og damm. Har bare spilt i 2 timer ca. så holder meg til de gamle pinatene til nå. Men har en noen par nye i de andre hagene. Må forresten si at dette spillet innfrir forventningene. De nye artene er like gode som de forrige. Nye dill-dallet er forsatt bra. Å mini-gamene er konge, racene er veldig avhengighetskapende hvis du vinner i dem. Så det er som en blanding av 70% Viva Pinata og 30% Party Animals. Endret 21. september 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kan man ha mye større hage i det nye? Ser slik ut på det bildet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå