Gå til innhold

Viva Pinãta: Trouble In Paradise

MasterShake

Anbefalte innlegg

Da er lanseringen av Viva Piñata 2 rett rundt hjørnet. Jeg elsket eneren, så dette blir bra!

Noen som har fått tak i spillet (lovlig) ennå? Isåfall, tips til hvor det kan plukkes opp i Oslo-området?

Til dere som har det, hvordan er spillet? Fullverdig etterfølger, eller føles det som en "ultimate" edition av eneren?

Endret av MasterShake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. :ph34r:

Oooh.. Tøffen.. :p

Som en vis mann en gang sa; "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig".

Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt?

Ja, selvfølgelig! Har prøvd 1`ern jeg, i og med at min bror har det, og det er jo så møkka kjedelig at det går ikke an!

Lenke til kommentar
Skal spørre brodern på 6. Kanskje han har peiling. :ph34r:

Oooh.. Tøffen.. :p

Som en vis mann en gang sa; "Man er ikke voksen før man tør å være barnslig".

Hva koster frakt på VGP, og hvor lang leveringstid er det normalt?

250 kr inkl frakt, 4-8 dagers levering, sendes samme dag det bestilles

Lenke til kommentar
Selges spillet på VGP? Kan ikke finne det jeg :blush:

Ser faktisk ut som de ikke har det inne. Ligger ihvertfall ikke i sortimentet deres.

BTW, ingen av platekompaniet-sjappene i Oslo sentrum har valgt å selge spillet i butikkene sine. De hadde visstnok ikke solgt nok av eneren, så de gadd ikke ta Trouble In Paradise inn. Skandale at disse spillene ikke selger bedre! Eneren var absolutt et av de beste spillene som har kommet til Xbox 360.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde vært kult hvis folk som har spillet gjerne legger til gamertagen sin. Anyway her min hage nå:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
8000dec796634cc38149167wm5.th.jpg

Innholder blant annet tog og togbane), arbeiderhus og flere pinata-hus. Områder med jord, ørken, gress og damm. Har bare spilt i 2 timer ca. så holder meg til de gamle pinatene til nå. Men har en noen par nye i de andre hagene.

Må forresten si at dette spillet innfrir forventningene. De nye artene er like gode som de forrige. Nye dill-dallet er forsatt bra. Å mini-gamene er konge, racene er veldig avhengighetskapende hvis du vinner i dem. Så det er som en blanding av 70% Viva Pinata og 30% Party Animals.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...