Xp3ri3nZ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vill bytte en nintendo wi mot en ds? Eventuelt få med en psp i tillegg bor i rogalands område. Viss dette er postet i feil del av forum så beklager eg. Men derfor eg vill bytte er at det ikke finnes noen spill eg syns er kule til wi eller psp. Bare flytt posten visst dette er feil område å poste denne posten på Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) sweet dreams? No way sry Endret 3. september 2008 av Bmc Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Vennligst benytt bruktmarkedet til kjøp, salg og bytte. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg