Jpettersen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er sjølv interessert i å søke meg inn som crew-chiefassistent, men er usikker på om det er vits for meg å søke i det heile. Eg er veldig interessert i fly og teknikk, men har berre generell studiekompetanse etter tre år på media og kommunikasjon. Putlar mykje med tekniske prosjekt på fritida (mopedmekking, byggjer radiostyrt undervassbåt o.l.), men har inga formell utdanning innan noko av dette. Slik eg skjønar det er forsvaret interessert i folk med teknisk bakgrunn når dei skal fylle slike stillingar, sjølv om det ikkje står noko krav på nettsida. Er det mogleg å bli crew-chiefassistent berre med høg motivasjon og engasjement? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, det er det. Kjenner flere CCA-folk som bare har allmenn. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sjølv utan R1 og R2 matematikk og fysikk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det vet jeg ikke, men tror ikke matte og fysikk hjelper deg så veldig mye. CCA-kurset og -tjenesten er ikke akkurat heksekunst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå