AMPFILER Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 vil dette gå ann ?? ikke bare sony ericcson? mvh haavard Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du kan styre enhver datamaskin som er tilkoblet internett med enhver mobiltelefon med WAP, det vil si de aller fleste telefoner på markedet i dag. Det er bare et spørsmål om kunskap og arbeidsinnsats. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 mente med blåtann da.. (bluetooth) Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 vil dette gå ann ?? ikke bare sony ericcson? mvh haavard kunne du fortelle meg hva poenget med å styre pcen med blootooth er?!!!! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 det er jo rått.. kunne styre musikken fra senga f.eks. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 F.eks. playlisten rett på displayet, bruke som fjernkontroll når man bruker TV-ut, Powerpoint, hvasomhelst. Artig da, bestilte bluetooth nå (Ericsson T68). Såvidt jeg vet er det ikke noe tilsvarende program til Nokia enda, men ikke slå hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå