Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

De 100 styggeste bilene i historien


Hopperesque

Anbefalte innlegg

Pontiac Aztek har faen ikke mye sjarm. Multipla derimot; det er et sjarmtroll uten like. Liker den jeg. :)

 

... og at Evo X har kommet på den lista er "skandale".

 

før snudde jeg meg når jeg så en multipla.. ;) det gjør jeg ikke nå lenger =) dette var altså til den gamle modellen, den nye er jo råstilig :wee: og Pontiac Aztek har kansje ikke fult så mye skjarm som multipla.. men den har det den også, jeg la merke til at du ikke sa "Pontiac Aztek har faen ikke noe skjarm" men "Pontiac Aztek har faen ikke mye skjarm" og det betyr at den har det, kansje det ligger i lyktene, kansje i noen linjer i et panser.. hvem vet? hva syntes du om det vi ser har da? er det så veldig stykt? syntes det rett og slett var fint jeg :)

post-130293-1221158112_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
før snudde jeg meg når jeg så en multipla.. ;) det gjør jeg ikke nå lenger =) dette var altså til den gamle modellen, den nye er jo råstilig :wee: og Pontiac Aztek har kansje ikke fult så mye skjarm som multipla.. men den har det den også, jeg la merke til at du ikke sa "Pontiac Aztek har faen ikke noe skjarm" men "Pontiac Aztek har faen ikke mye skjarm" og det betyr at den har det, kansje det ligger i lyktene, kansje i noen linjer i et panser.. hvem vet? hva syntes du om det vi ser har da? er det så veldig stykt? syntes det rett og slett var fint jeg :)

Det jeg mente å få frem er at Aztek totalt mangler sjarm. Den er rett og slett bare stygg. Og det er den gamle Multipla som teller. Den nye er bare kjedelig. :)

Lenke til kommentar

Pontiac Aztec ble født i en tid da General Motors fokuserte svært lite på design. Designerne havnet som regel helt i bakerste rekke og måtte kun ta seg av "innpakking" helt til slutt, i stedetfor å være involvert i hele prosessen for på den måten å sikre et langt bedre resultat. Daværende designsjef hos GM, Wayne Cherry, nektet faktisk å signere ut bilen og slippe den på markedet...

 

"Time and cost requirements had completely taken over. The business had become dysfunctional and forgotten what made the company great".

 

De som er interesserte kan lese InteriorMotives GM Edition, som kan leses gratis på nett :)

 

Med andre ord en helt omvent situasjon av Multipla, som ser ut som den gjør nettopp fordi det var meningen, ikke fordi designerne ikke fikk gjøre jobben sin. Og dersom du nå tror at designerne er de som kun har ansvar for et produkts estetikk tar du heldigvis feil. Noen bra designede produkter er ikke spesielt estetisk tiltalende, og langt flere estetisk tiltalende produkter er ikke bra designet i det hele tatt. Design omfatter hele prosessen fra idé til ferdig produkt. Men absolutt ALT du omgir deg med er designet. Hvis ikke hadde det jo ikke hatt noen form... ;)

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Audi A2 er heeelt forferdelig..

Nei, det er da den kuleste Audien noensinne. :)

 

Så sant, så sant :)

 

Edit: OML... syntes du at Pontiak Aztek er like grusom invendig? har du sett interiøret? syntes det var litt stilig jeg :) det så, ganske renslig ut.. ikke for mye unødvendige duppeditter.. ;)

post-130293-1221261738_thumb.jpg

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...