Carman Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pontiac Aztek har faen ikke mye sjarm. Multipla derimot; det er et sjarmtroll uten like. Liker den jeg. ... og at Evo X har kommet på den lista er "skandale". før snudde jeg meg når jeg så en multipla.. det gjør jeg ikke nå lenger =) dette var altså til den gamle modellen, den nye er jo råstilig og Pontiac Aztek har kansje ikke fult så mye skjarm som multipla.. men den har det den også, jeg la merke til at du ikke sa "Pontiac Aztek har faen ikke noe skjarm" men "Pontiac Aztek har faen ikke mye skjarm" og det betyr at den har det, kansje det ligger i lyktene, kansje i noen linjer i et panser.. hvem vet? hva syntes du om det vi ser har da? er det så veldig stykt? syntes det rett og slett var fint jeg Lenke til kommentar
Carman Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 det var en dårlig liste. audi q7 er stilig, og RR Phantom er jo stilfull... Chrysler 300C, Range Rover, og hva gjør Cayene på en verdens styggeste biler liste? og har en plass på top 5! det samme om VW Touareg og BMW 6 serie... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Virker nesten som om det er en helt random liste.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Virker nesten som om det er en helt random liste.. ja, enten det.. eller så er det bare noen folk med veldig sær bilsmak som har laget den Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 før snudde jeg meg når jeg så en multipla.. det gjør jeg ikke nå lenger =) dette var altså til den gamle modellen, den nye er jo råstilig og Pontiac Aztek har kansje ikke fult så mye skjarm som multipla.. men den har det den også, jeg la merke til at du ikke sa "Pontiac Aztek har faen ikke noe skjarm" men "Pontiac Aztek har faen ikke mye skjarm" og det betyr at den har det, kansje det ligger i lyktene, kansje i noen linjer i et panser.. hvem vet? hva syntes du om det vi ser har da? er det så veldig stykt? syntes det rett og slett var fint jeg Det jeg mente å få frem er at Aztek totalt mangler sjarm. Den er rett og slett bare stygg. Og det er den gamle Multipla som teller. Den nye er bare kjedelig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Virker nesten som om det er en helt random liste.. Det inntrykket jeg sitter igjen med også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Porche Cayenne er en utrolig stygg bil. Slår glatt en rosa Nissan Micra cabriolet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Audi A2 er heeelt forferdelig.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Audi A2 er heeelt forferdelig.. Nei, det er da den kuleste Audien noensinne. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Pontiac Aztec ble født i en tid da General Motors fokuserte svært lite på design. Designerne havnet som regel helt i bakerste rekke og måtte kun ta seg av "innpakking" helt til slutt, i stedetfor å være involvert i hele prosessen for på den måten å sikre et langt bedre resultat. Daværende designsjef hos GM, Wayne Cherry, nektet faktisk å signere ut bilen og slippe den på markedet... "Time and cost requirements had completely taken over. The business had become dysfunctional and forgotten what made the company great". De som er interesserte kan lese InteriorMotives GM Edition, som kan leses gratis på nett Med andre ord en helt omvent situasjon av Multipla, som ser ut som den gjør nettopp fordi det var meningen, ikke fordi designerne ikke fikk gjøre jobben sin. Og dersom du nå tror at designerne er de som kun har ansvar for et produkts estetikk tar du heldigvis feil. Noen bra designede produkter er ikke spesielt estetisk tiltalende, og langt flere estetisk tiltalende produkter er ikke bra designet i det hele tatt. Design omfatter hele prosessen fra idé til ferdig produkt. Men absolutt ALT du omgir deg med er designet. Hvis ikke hadde det jo ikke hatt noen form... Endret 12. september 2008 av epifant Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Audi A2 er heeelt forferdelig.. Nei, det er da den kuleste Audien noensinne. Så sant, så sant Edit: OML... syntes du at Pontiak Aztek er like grusom invendig? har du sett interiøret? syntes det var litt stilig jeg det så, ganske renslig ut.. ikke for mye unødvendige duppeditter.. Endret 12. september 2008 av Carman Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 ^ Tragisk plastikkinteriør. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 ^ Tragisk plastikkinteriør. x2!! Hvor gammel er den bilen der? Min 96" Mazda har finere interiør enn den der. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Amerikanske biler er kjent for sitt eksklusive interiør... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hummer er langt på vei den styggeste bilen, etter min smak. Men igrunn er alle biler bortsett fra sedan og kupé stygge. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Carman; interiøret er på samme nivå som eksteriøret. Jeg er hellig overbevist om at det ville vært en stor nedtur å gå fra min Saab 9000 til en Aztek fra hvilket-som-helst år. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Rimelig teit liste som egentlig bare vil provosere spør du meg. Endret 14. september 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det spørs det ja.. Nesten rart Jaguar E-Type var der da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå