Hopperesque Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Listen er stemt fram av The Daily Telegraphs lesere: http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...uglycars123.xml Førsteplassen er i hvert fall fullt fortjent. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ville gitt Fiat Multipla førsteplassen, huff. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kan ikke si jeg er helt enig i den testen der. Går det kun på utseende, eller det tekniske også? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvor er denne? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Desverre virker det som miljøaktivistene har stemt hyppig. Det er nemlig de store, forrurensende bilene som er styggest. Her er det tydeligvis ikke bare utseende som har blitt lagt til grunne. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 BMW X6 skulle i det minste vært blant topp 10. Makan til støgg bil. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den er jo sjukt fin. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Syns mange på den listen ikke hørte hjem der...kanskje ikke så fine men stygge er de ikke. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Smaken er som baken, og det vises på den listen der. Mange av topp 20 er jo helt ok biler utseendemessig. At Rolls-Royce Phantom ligger på 28. plass er jo helt latterlig, det samme er X6' 63. plass. Ved X6-en kommenterer de: "We're running out of fossil fuels and environmental sensitivity is paramount. It must be time to launch a large, four-wheel-drive coupé, then. Obvious, really." Hva har det med design å gjøre? ... Rart at X6 har solgt ut og vel så det, når den er så stygg. Endret 3. september 2008 av Micern Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Wtf, er Porsche Boxster stygg? 84 - Mitsubishi Lancer Evo hahaha, så mye teit her. Hva er stygt med Mini Cooper S? Endret 3. september 2008 av Haansi Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mitsubishi Lancer Evo på 84.!!! så vannvittig rå bil Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hva gjør Porsche Cayennen der (5)? Personlig så synes jeg den ser kul ut.... 84 - Mitsubishi Lancer Evo også Endret 3. september 2008 av multisync Lenke til kommentar
Micern Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Wtf, er Porsche Boxster stygg? 84 - Mitsubishi Lancer Evo hahaha, så mye teit her. Hva er stygt med Mini Cooper S? Så vidt jeg har sett så er det Mini Clubman som ligger på lista, noe som for meg er forståelig grunnet den horrible bakenden. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Den listen var helt latterlig. Porsche Cayenne og Audi Q7 blant de 20 styggeste, WTF liksom? Er to av de kuleste og peneste bilene jeg vet om. Kan heller si at dette er blant de 100 dårligeste rangeringslistene i historien Endret 6. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den listen var helt latterlig. Porsche Cayenne og Audi Q7 blant de 20 styggeste, WTF liksom? Det har du lov til å mene, men jeg er enig med de som har stemt her. Cayenne er det mest harry som noensinne har hatt Porsche-logo, og Q7 gir rykninger i høyrearmen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Enig der, Svinks. Styggeste, men ikke nodvendigvis darlige... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvorfor er ikke Troll her? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg syntes at det var mange helt grusomme biler der ute.. som f.eks. Fiat Multipla, Honda Civic, Plymouth Tornado etc. men plutselig så fikk jeg faktisk øynene opp og så at ALLE biler har sin skjarm, den behøver ikke være stor, men den ER der! du må bare oppdage den! =) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pontiac Aztek har faen ikke mye sjarm. Multipla derimot; det er et sjarmtroll uten like. Liker den jeg. ... og at Evo X har kommet på den lista er "skandale". Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Var naa mange kule biler der da, kanskje ikke de feteste og stiligste som finnes, men hadde ikke sagt "Nei takk" til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå