saschagabor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 En veldig fin kombinasjon som gjør det vesentlig enklere å ta med seg et godt kamera til enhver anledning. Sammen passer de meget fint i en Op/tech body pouch (egentlig kun beregnet på hus uten objektiv). Flere bilder på flickr. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 E-420 + pancake = portabilitet E-3 + pancake = ser dumt ut no offence Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 E-420 + pancake = portabilitetE-3 + pancake = ser dumt ut no offence Det ser vel ikke noe dummere ut enn D2x med 35mm f2 og 50mm f1.8? Jeg har i det siste blitt glad i korte og kompakte objektiv, da blir kameraet straks mye mer portabelt og sklir lettere ned i veska. Skulle gjerne hatt pannekakeserien til Pentax, det er fine greier det! Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 no offence None taken. Jeg syns faktisk E-3en tar seg godt ut med pancake, og om det betyr at jeg kan ta den med selv om jeg pakker lett, så finner jeg meg veldig lett i at andre synes det ser litt rart ut... Forøvrig håper jeg Olympus kommer med flere ffl-objektiver snart, gjerne under f/2. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Det ser vel ikke noe dummere ut enn D2x med 35mm f2 og 50mm f1.8? Edit: Haha mange timer på jobb gjør rare ting med øynene mine. Jeg synes ihvertfall det ser mindre dumt ut når ihvertfall objektivet stikker litt ut, som det gjør med 35 F/2 og 50 F/1.8 Endret 3. september 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg synes ihvertfall det ser mindre dumt ut når ihvertfall objektivet stikker litt ut, som det gjør med 35 F/2 og 50 F/1.8Du skulle sett K20D med batterigrep og DA 40mm f/2.8 :-) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Inspirasjonen til å legge ut noen bilder av E-3 med body pouch kom forøvrig når det nærmeste jeg fant var en K10D med 21mm. Endret 3. september 2008 av sascha66 Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Du skulle sett K20D med batterigrep og DA 40mm f/2.8 :-) I mangel på eget bilde av E-3 + HLD-4 med pancake: Endret 3. september 2008 av sascha66 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I mangel på eget bilde av E-3 + HLD-4 med pancake:Hehe, Pentax sin pancake er enda flatere enn Olympus sin :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tror jeg ville tatt av betterigrepet når når det er pancake på. For nå ser det ut som om det har vært en bråstopp Men jeg tviler ikke på at bildekvaliteten er på topp. Tom Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker ofte K10D + DA21, og det er utrolig praktisk å ha med seg overalt, inkludert ferietur. Lurer bare på om vi får mFT med pancake fra Olympus, da snakker vi kompakt kvalitet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det tror jeg helt sikkert kommer. Er det rart vi blir som små barn når det systemet diskuteres Er det denne julestemningen som har fått sascha til å dele sin kompakt med oss? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvordan blir balansen da? Med 50mm'ern montert på D300 og grep må jeg si det er snålt å holde i... Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du skal ha denne Mr Olsen 45mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Pris? If you have to ask for the price, you can't afford it Fra spøk til revolver - den der er vel kun tilgjengelig som brukt ? Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 De ble faktisk produsert fram til 2006 engang, da helt sort. Prisen på brukte er ikke avskrekkende. Holdt på å kjøpe et for ei stund siden, nå er det lagt på is. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Er det denne julestemningen som har fått sascha til å dele sin kompakt med oss? Njaa, det var egentlig i forbindelse med at jeg fikk min body pouch, eller pung som jeg liker å kalle det. Lovte (meg selv) at jeg skulle legge ut bilder om den passet bra, siden jeg ikke fant noen bilder som gav særlig inntrykk av hvordan den ville være på mitt kamera (jeg har ikke holdt en K10D med 21mm). Hvordan blir balansen da? Med 50mm'ern montert på D300 og grep må jeg si det er snålt å holde i... Grepet er like godt som det ellers er på E-3. Det er egentlig mer snålt å holde kameraet med de billige kit-objektivene enn med pannekaken. Forøvrig liker jeg også veldig godt E-4x0 med 12-60mm, hvor man holder objektivet og støtter med kameraet Endret 4. september 2008 av sascha66 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er jo en deilig måte å fotografere på det. Slik gjorde vi det før i tiden også, og fikk skarpe bilder selv om vi stort sett var begrenset oppad til 400 iso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå