hojohansen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg laster inn bilder på flickr.com der viser det bare 1024 x 685 selv om bildet på pc'n før jeg laster opp viser at den er 3872x2592 stor.. Hvorfor? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du ikkje har pro-konto. Større bilete enn 1024x1024 vert automatisk resiza til å passe innanfor desse rammene. http://www.flickr.com/help/photos/#18 Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke brukt flickr.com, men regner med at de nedskalerer automatisk til en litt mer fornuftig størrelse. Er tross alt et web-galleri. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Fordi du ikkje har pro-konto. Større bilete enn 1024x1024 vert automatisk resiza til å passe innanfor desse rammene. http://www.flickr.com/help/photos/#18 Takker! Spørs om jeg ikke må begynne å betale da.. Ikke brukt flickr.com, men regner med at de nedskalerer automatisk til en litt mer fornuftig størrelse. Er tross alt et web-galleri. He he.. for sent! Jeg er hekta, samt har en del venner "der inne". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Phax meinte nok at han ikkje har brukt Flickr, ikkje at du ikkje skal bruke Flickr ... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Phax meinte nok at han ikkje har brukt Flickr, ikkje at du ikkje skal bruke Flickr ... Oooops, min feil.. Må bli flinkere til å lese Har møtt på en del "fotografer" som er imot flickr.. så jeg tolket det slik.. men nå kan jeg se at det var jeg som leste Phax feil.. Sorry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå