Liestöl Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei.. Er ute etter et nybegynner keyboard, men er ikke så veldig "inn" i dette her.. Skal så klart kjøpe fra utlandet og prisen ca. 300$ til ikke mer en 500$ Så klart vet jeg at skal man ha noe bra så må en legge mye peng i det, men er ikke så kravstor og jeg trenger ikke noe Roland Fantom enda 61 tangenter hadde vært veldig greit, skikkelig størrelse på dei og trykkfølsome. Lydkvaliteten er egentlig ikke så veldig nøye, så lenge det er ok. Jeg er nybegynner og usikker, gidder ikke bruke masse penger på noe som aldri blir en stor suksess. Blir det bra så kjøper jeg en fantom! Var og kikka litt, Yamaha DGX-220 noe for meg? Endret 3. september 2008 av Liestöl Lenke til kommentar
random85 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Edit: har kjøpt meg en Yamaha PSR E403 for 200$ + 100 i frakt. Noen som har prøvd denne? Endret 4. september 2008 av Liestöl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå