Donnie Darko Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei. Det jeg ønsker her er at dere kan jeg hjelpe meg med å finne ut av hva jeg skal ønske meg på min kommende bursdag. Jeg har desverre ingen ideer. Jeg har tenkt på klokke, speilrefleks osv, men dette er gaver som er for dyre. Så, finnes det en mellomting? XBOX 360, Playstation 3 vil jeg helst ikke ha, da jeg fort blir lei av den slags. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Penger, så kan du kjøpe hva du vil ha Ikkje en morsom gave, men nyttig Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Penger, så kan du kjøpe hva du vil ha Ikkje en morsom gave, men nyttig Jeg glemte visst å si at det ikke skulle være penger Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sprit, vin, pils, klær, gavekort, DVD filmer, Blue-Ray spiller, Blue-Ray filmer til spilleren, I-Pod, Masasjetimer. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Sprit, vin, pils, klær, gavekort, DVD filmer, Blue-Ray spiller, Blue-Ray filmer til spilleren, I-Pod, Masasjetimer. Takk for forslag, men alkohol blir uaktuelt da jeg ikke er myndig. Klær er greit, men synes myke pakker er dødens kjedelig. Hvis jeg skal like det, skal tøyet være ganske så stilig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I-Pod Eller en hvilken som helst annen MP3-spiller... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Har iPod, og vil heller ikke ha en annen mp3-spiller Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ønsk deg en reise utenlands Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gavekort på hudpleie, gavekort på solarium, gavekort på dine foretrukne klesbutikker, gavekort hos komplett.no (så kan du selv legge til litt penger i etterkant å kjøpe kamera, TV, mobiltelefon etc), ekstern harddisk, gavekort på sportbutikk, gavekort på treningsstudio, turryggsekk, CD-er, reisegavekort, kinogavekort, isbitmaskin. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Gavekort på hudpleie, gavekort på solarium, gavekort på dine foretrukne klesbutikker, gavekort hos komplett.no (så kan du selv legge til litt penger i etterkant å kjøpe kamera, TV, mobiltelefon etc), ekstern harddisk, gavekort på sportbutikk, gavekort på treningsstudio, turryggsekk, CD-er, reisegavekort, kinogavekort, isbitmaskin. Tusen takk for gavekort tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå