Gå til innhold

The Shield funker ikke på pc-en min

gnaling94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt lite info her. Kjører den når du trykker på den i Min Datamaskin? Har du et DVD-program?

Sjekk hva som er satt som standardprogram til å spille den (Høyreklikk, Åpne i). Finn et program å spille av med. Om det ikke virker, prøv et annet program.

Endret av Rubenius
Lenke til kommentar
Litt lite info her. Kjører den når du trykker på den i Min Datamaskin? Har du et DVD-program?

Sjekk hva som er satt som standardprogram til å spille den (Høyreklikk, Åpne i). Finn et program å spille av med. Om det ikke virker, prøv et annet program.

Når jeg prøver å åpne på Min Datamskin, stopper vinduet opp, og jeg må lukke det.

Ingen feilmelding eller noe, men ingenting starter, og jeg får ikke åpnet noe slags mappe.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hva slags specs din PC har, men det kan virke som den er litt treg. Prøv å vente litt, se om vinduet kommer opp etter et par minutter. Lukk andre programmer først, osv. Ellers kan du jo åpne dvd-spillerprogrammet og åpne din DVD med den.

Jeg har en LG E500, som ikke er noe treg data sånn egentlig.

Jeg er ikke sikker på hva som er galt, men ikke får jeg spilt av, og ikke åpne mappen.

Kanskje jeg kan prøve med en annen dvd, eller noe...

Lenke til kommentar
Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

Hvorfor er den flyttet til Codecs? har jo antakeligvis ingenting med det å gjøre.

Alle andre mine videofiler på dataen funker, men jeg har enda ikke hatt tid til å teste med en annen DVD. Og Codec-ene skal jeg ha innstallert, og alt funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...