RogueFreak Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg liker ikke Comanche 4 noe særlig...de 2 spillene jeg har hatt det mest gøy å fly med i det siste er Battlefield 1942 og Operation Flashpoint! Til OFP finnes det utallige fly og helikoptere som addons, og Apache og A10 i Desert Combat er også morsomme i tillegg til originalflyene i BF1942. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Airifix Dogfighter (litt usikker på skrivemåten) Syns iverfall det var tøft når jeg spillte det :wink: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Så en film for en stund siden fra et flyspill som skulle komme ut, men husker ikke når eller hva det heter. De fløy en Mig29, og grafikken var veldig bra!! Kanskje noen andre vet hvilket spill dette er... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Så en film for en stund siden fra et flyspill som skulle komme ut, men husker ikke når eller hva det heter. De fløy en Mig29, og grafikken var veldig bra!! Kanskje noen andre vet hvilket spill dette er... Lurer på om det er nye wings of fury....Ikke helt sikker, men mener å ha sett samme video.... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg fant ut hva den het, det er ikke Wings of Fury men "Lock On: Modern Air Combat". Dere finner info her og her. Den første har også en video som kan lastes ned. Jeg syns dette spillet ser utrolig bra ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå