medlem-167662 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei. Har akkurat kjøpt Netgear RangeMax Wireless USB 2.0 Adapter, men får bare det minste signalet inn ? :S og når jeg installere det kommer det sånn tull med at Xp logo greier Det står : "The software you are installing for this hardware :Netgear RangeMax Wireless USB 2.0 Adapter has not passed Windows Logo testing to verify its compatibility with windows XP." Noen som kan hjelpe meg litt fort ? Mvh, en som trenger hjelp. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det driver for Windows Xp du legger inn da? Siden den fungerer så er det trolig OK. Hvis du skal få inn bedre signal så kan du sette inn en USB-kabel mellom dongle og PC slik at du kan plassere den bedre i forhold til routeren. Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Er det driver for Windows Xp du legger inn da?Siden den fungerer så er det trolig OK. Hvis du skal få inn bedre signal så kan du sette inn en USB-kabel mellom dongle og PC slik at du kan plassere den bedre i forhold til routeren. Ja, har prøvd dette, men kan det ha noe med at routeren ikke er netgear ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du bør få samme signalstyrke og ikke noe endring i XP logo godkjenningen. Det kan være forskjeller i hastighet mellom de forskjellige merkene, men problemet ditt er vel svak signalstyrke? Får du overført data i rimelig hastighet? Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Du bør få samme signalstyrke og ikke noe endring i XP logo godkjenningen.Det kan være forskjeller i hastighet mellom de forskjellige merkene, men problemet ditt er vel svak signalstyrke? Får du overført data i rimelig hastighet? På denne pcen jeg skriver med nå får jeg full styrke, på den stasjonære får jeg svak styrke, 48 mps og under 48 mps.. Men jeg får spilt cs og age of conan fint, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så lågt signal liksom >< Og ja, får overført i rimelig hastighet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Mikrobølgesignaler blir dempet av den minste ting. Bare se på fronten av en mikrobølgeovn hvor lite som skal til for å stoppe et signal som er 30.000 ganger sterkere. Endret 3. september 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå