Nigma Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har et EPoX EP-9NDA3J hovedkort. Jeg formaterte i går kveld og fant plutselig ut at driver CDen til hovedkortet ikke virker. Jeg prøvde først å gå til EPoX sin hjemmeside, de fleste av dem virker ikke, men jeg kom meg inn på USA siden. Jeg fant driverene og trykket på linken for å laste ned, men da fikk jeg melding om at siden ikke kunne vises. Så søkte jeg rundt omkring på nettet og de få stedene jeg fant driverne jeg trenger så var Mirror linken de hadde direkte til siden EPoX Global som jo ikke virker. Jeg prøvde da å kontakte EPoX support, men for å gjøre det så må man registrere seg. Desverre fikk jeg beskjed på USA siden at siden jeg er fra europa så må jeg registrere meg på den nederlandske siden dems... som ikke virker. Hva gjør jeg nå? :S sliter jo litt uten hovedkort drivere. Noen forslag? Hvor viktige er de egentlig? etc Nigma Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nvidia har chipset-driverne du trenger (under Legacy), men jeg tror at Epox også mekket egne drivere til enkelte funksjoner. Det er vel et drøyt år siden Epox stengte her i Europa. Sjekket http://www.tomshardware.co.uk/forum/forum-12-192.html og fant en tråd med ditt tema. Trådstarter hadde funnet en russisk side som hoster epox-drivere til et annet kort, men som fungerte fint. Spiller ingen rolle om de er russiske. BIOS og drivere til kortet ditt finner du her Lenke til kommentar
Nigma Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Nvidia har chipset-driverne du trenger (under Legacy), men jeg tror at Epox også mekket egne drivere til enkelte funksjoner. Det er vel et drøyt år siden Epox stengte her i Europa. Sjekket http://www.tomshardware.co.uk/forum/forum-12-192.html og fant en tråd med ditt tema. Trådstarter hadde funnet en russisk side som hoster epox-drivere til et annet kort, men som fungerte fint. Spiller ingen rolle om de er russiske. BIOS og drivere til kortet ditt finner du her Tusen takk Zink! Jeg begynte å bli skikkelig desperat, for jeg finner ingen AGP/socket 939 kort noen steder lengre, og har ikke råd til å bytte masse stæsj, har tatt mange sikkerhets kopier av driverne nå, så håper jeg aldri får det problemet igjen. Tusen tusen takk for hjelpa, hadde jeg kunnet hadde jeg bøyd meg i støvet og kyssa føttene dine P.S. driverne fungerer 100% fint hvis det er andre som leter etter dem. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mange takk for hyggelig tilbakemelding! Fra tid til annen er det andre også som trenger disse driverne til Epox. De er jo så plundrete og få tak i... Hvis du åpner første innlegg, velger 'rediger' og tilføyer [LØST] e.l. i emnetittel, det kan hjelpe de som leter etter samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå