elZiko Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei. Skulle ha åpnet noen porter på ruteren min. har skrevet inn default gateway i nettleseren, men har ikke peiling på hva jeg skal bruke som brukernavn/passord. noen som vet dette? EDIT: skulle ha plassert denne i et underforum her. Levert av Nextgentel Endret 3. september 2008 av elZiko Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) http://www.portforward.com/english/routers.../x5668index.htm www.google.com : ) Endret 3. september 2008 av Kukaka Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 var da på portforward å sjekket men fant det ikke. Takk for linken Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har du prøvd Brukernavn: user Passord: user Slik det stod på portforward? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Har du prøvd Brukernavn: user Passord: user Slik det stod på portforward? Har funnet ut det nå, og har fått åpnet portene jeg trengte takk en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå