dozer22 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Har nettopp skaffet meg nytt skjermkort til en gammel traver. Skjermkortet er av typen HIS HD 3850 AGP. Prøver å spille Call of Juarez, men når jeg spiller vil ikke karakterene lystre mine kommandoer. Når jeg beveger på musa så beveger karakteren seg, i motsetning til det gamle skjermkortet hvor det å snu seg tok en mannsalder. Når jeg går framover så ser det hele til å gå smooth, men når jeg skal stoppe opp så fortsetter gjerne karakteren å gå i en 20+ sekunder til. I tillegg så har pc speakeren det til å begynne å lage lyd når musa beveges eller klikkes på. En 30-40 sekunder uten aktivitet fra min side så kan jeg fortsette uten at pc speakeren hyler. Kan også trykke kun et par tre ganger på framoverknappen på en gang, da funker det, holder jeg knappen inne da går det til helv... Skjermkortet når 70 grader på full load i henhold til CPUID Hardware Monitor, men det er helt normalt i følge helpdesken til HIS. Spiller for tiden på full settings, men selv om jeg stiller ned grafikken så skjer det samme. Har prøvd andre tastatur og mus uten at det har hjulpet. Har også satt i ny PSU (600W), det hjalp heller ikke. Finnes det noen "nerder" der ute som har litt mer peiling enn meg? Ja, pc'en er en Pentium 4 som snart er klar for dynga, men det hadde vært greit å brukt den et halvår eller to til. Endret 3. september 2008 av dozer22 Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Satte museklikkhastigheten til rask og repetisjonshastighet og repetisjonsforsinkelse på tastaturet til hhv. langsom og lang Men hvorfor skulle det være nødvendig på et spill. Første gang jeg har gjort det. Men det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå