cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Hei! jeg har nå laget noe i flash med 10 "slides" hvordan få disse til å spilles av automatisk, og hvordan lagre i .gif? har brukt adobe cs3 professional ! edit: hvordan få det til å slutte og loope? http://i390.photobucket.com/albums/oo349/T...hel92/Tommy.gif Endret 3. september 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvilken kode bruker du? Eller du skal alt bare gå i loop av seg selv? isåfall skal det gå automatisk , du trenger faktisk ikke gjøre noe, så kan du bare legge til flere frames etter hvert bilde hvis det går for fort, eller endre på fpsen rett under der. for å lagre som gif kan du enten sjekke der du lagrer prosjekt fila, (normalt kommer det en gif automatisk) eller så kan du trykke save for web eller noe sånn i fil. det er også veldig lett å legge inn knapper her. for play, eller stopp neste og tilbake osv.. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Har fått til det automatiske jeg mener. koding? kommer ikke noen gif-filer ? kommer en flash-movie fil! edit: fant det ut; File >> Export >> Export Movie>>Animated GIF edit2: hvordan får jeg den til å slutte å loope? Endret 3. september 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå