Gå til innhold

Hva er best, Intel eller AMD?

bpetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-31 21:54, Energizer skrev:

Samme hva folk sier... Er det ingenting som slår AMD

AMD ER :

-Billig

-Stabilt

-Raskere chipset enn Intel

-Bedre til spill

-Klarer tyngre oppgaver

-Jobber fortere enn Intel

AMD XP serien... RULER BARE VERDEN!!!

Stabilt? Min erfaring tilsier ikke det. Raskere chipset? Nei. Klarer tyngre oppgaver? Hva er det XP'n klarer som ikke P4 klarer?

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete har Intel torpedert prisene på sine kjære barn? Hva er det som får GIGANTEN til å ta opp kampen med en ubetydelig aktor som AMD som for ikke så lenge siden ikke gadd å snakke om engang ? Drittprosessoren fra AMD er nå nesten dyrere en INTEL sine.Hvorfor ? Hvorfor prøver Microsoft å kvele Lindows før det egentlig kom ut ?

******Fordi de er drittredde*******

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Før, syns jeg at Cyrix var sløv dritt og at Intel rocka verden.

Nå syns jeg at Intel er sløv dritt og at AMD rocker verden.

Jeg har prøvd endel, og jeg vet selv hva som er mest behagelig å bruke.

(Er varmeutvikling på CPU et stort problem? Min XP1600+ ligger på 29 grader Celcius, med en Alpha 8045 oppå, og vifte stilt ned til minimum hastighet.)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-01-16 14:51, skrev Dollar:

Jeg sa ikke at AMD er ustabilt, fordi Mercedes er bedre biler en Audi betyr ikke det at Audi = Lada

Hastighet, P4 2.2GHz slår Athlon XP 2000+ gjevnt over. 2.40GHz P4 med 533 fsb i mars/apri får nok ikke noen problemer med tbread 2200+.

men så var det sånn at 2000+ betyr jo at det kan måles med 2ghz fra intel, og 2200+ betyr at det kan måles med 2.2 ghz fra intel. det du sammen ligner her er den intel prosessoren som er hakket bedre enn den amd prosessoren den er ment å sammenlignes med, og da sier det seg selv at intel slår amd. men hvis du faktisk sammenligner 2000 med den intel prosessoren den er ment å sammenlignse med, menlig 2ghz fra intel. så er det ikke no merkbar forskjell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...