LOBOS Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Fant denne siten som svarte på alt jeg lurte på om nytt HK kjøp Tenkte jeg skulle dele den med andre i samme sitvasjon. Link: http://www.motherboards.org/motherboard-rank.html Post en komentar om hva du/dere syntes om siten hvis dere ønsker. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Virker ikke som om de tar hensyn til pris/ytelse... og da forsvinner mye av poenget med en slik oversikt. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Mulig de ikke gjør det men spør du meg så er det lurere å bruke litt ekstra på HKet og spare litt på andre deler enn omvendt. Skal man ha et up to date bra HK så må man nesten regne med 1500 til 2000 Kr. :o Ved siden av det så er det jo her fagfolk som tar for seg meningene om HK og ikke wannebes som oss :wink: Et eksempel på det er jo forskjellen mellom det folk her sier om Asus P4G8X og det de på www.motherboard.org sier. Noe jeg synes dem som har tenkt å kjøpe det kortet burde lese først. Uansett er det altid fint å ha et sted hvor man kan sjekke om det HKet man har tenkt til å kjøpe, uansett pris, er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå